• Kajsalisan

Man vet att man skall gifta sig när man..

Ja, man kan känna igen en blivande brud på många olika sätt. Jag känner att jag vet att jag ska gifta mig när jag kan citera tre olika bröllopstidningar, har koll på 4 brudklänningslänkar.. Hur ser ni att ni är på g?

Detta är en ren "på kul tråd"

• Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..
  • Daa

Jag är inte heller i giftastagen, men det här är en ruskigt rolig tråd.
    Och BT är beroendeframkallande. På nåt konstigt sätt
    passionsblomman skrev 2009-02-17 20:13:57 följande:
    När ens sambo kan LIGGA i soffan hela kvällarna, för det är alldeles ledigt brevid där jag brukar sitta...(fast vänta nu...jag är ju inte ens i giftastagen varför skriver JAG här??? Hjälp!)
  • Kajsalisan

När jag och sambon sitter och provsjunger olika bröllopslåtar till festhäftet... väldigt roligt btw!

• Scalibregma

När man vaknar mitt i natten i panik för att filten man lagt ovanpå täcket tynger ner en så att man inte kan snurra när man provar brudklänning... ("gick" i sömne, eller ska man säga snurrade?)... Frös resten av den natten...

• sommarbrud2010

När man får abstinensbesvär för att man inte planerat något eller diskuterat något om bröllopet på ett par timmar...

• Humlan66
    sommarbrud2010 skrev 2009-02-18 09:54:46 följande:
    När man får abstinensbesvär för att man inte planerat något eller diskuterat något om bröllopet på ett par timmar...
    HA HA HA
  • Sommarpar

när man drömmer om frisyren man ska ha till bröllopet för att senare vaknat av att man har kommit på en sak som kompisen skulle kunna ha på sitt bröllop..

• MrsCoverdale

När man faktiskt blir lite stött i kanten (och inte så lite less) när folk fäller kommentaren
    "Mäh, det är ju bara en kväll, jag kan inte förstå hur man kan lägga ner så mycket tid och pengar..bla bla bla.."

• Kajsalisan
    MrsCoverdale skrev 2009-02-18 17:44:46 följande:
    När man faktiskt blir lite stött i kanten (och inte så lite less) när folk fäller kommentaren "Mäh, det är ju bara en kväll, jag kan inte förstå hur man kan lägga ner så mycket tid och pengar..bla bla bla.."
    Hahah så tänkte jag med.. när jag var "ung och naiv" och inte inser vilka klipp man gör genom att köpa en klänning på rea för "bara" 3000.. osv.. hehehe så låt dom hållas..
  • MrsCoverdale
    Kajsalisan skrev 2009-02-18 17:50:05 följande:
    Hahah så tänkte jag med.. när jag var "ung och naiv" och inte inser vilka klipp man gör genom att köpa en klänning på rea för "bara" 3000.. osv.. hehehe så låt dom hållas..
    Precis..!! =)
  • Svanboet

Jag har fastnat i (fantasin)bilden av att dörrarna öppnas och framför mig liggar altargången, musiken spelar och jag ska äntligen möta min älskades blick. Konstigt nog ser jag den från "fel" håll, jag ser bilden som om jag var på publiksidan.

Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..