• Kajsalisan

Man vet att man skall gifta sig när man..

Ja, man kan känna igen en blivande brud på många olika sätt. Jag känner att jag vet att jag ska gifta mig när jag kan citera tre olika bröllopstidningar, har koll på 4 brudklänningslänkar.. Hur ser ni att ni är på g?

Detta är en ren "på kul tråd"

• Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..
  • passionsblomman

HAHAHAHAAAAA!

Im yours skrev 2009-02-16 22:34:49 följande:

När man försöker hitta samma färg på blommor till brudbuketten, som det blå man drunknar i då man tittar in i mb2.s ögon
  • EhjärtarE

När man kan hela bröllopsbudgeten utantill!

(Sjukt rolig tråd förresten)

• Kajsalisan
    EhjärtarE skrev 2009-02-17 13:42:26 följande:
    När man kan hela bröllopsbudgeten utantill!(Sjukt rolig tråd förresten)
    och sen kommer undan med något lite billigare!! helt galet vad glad man blir då!
  • 20090725

...har lagt bt som startsida på internet...

• bongen80

när man ska spara ihop pengar till bröllopet och budgeterar bort onödiga utgifter som t.ex barnens veckopeng....

• passionsblomman

hihihi! har barnen varit med och sagt sitt i den saken?

bongen80 skrev 2009-02-17 16:38:29 följande:
    när man ska spara ihop pengar till bröllopet och budgeterar bort onödiga utgifter som t.ex barnens veckopeng....
  • bongen80

haha nej...det var mest på skoj faktiskt....fråga dom på skoj men det var inte så uppskattat. förstår iiiinte varför?? )

• Kajsalisan
    bongen80 skrev 2009-02-17 18:28:34 följande:
    haha nej...det var mest på skoj faktiskt....fråga dom på skoj men det var inte så uppskattat. förstår iiiinte varför?? )
    Jätteunderligt!!! hahaha
  • nea00

När man tvingar 2-åringen isäng en halvtimme tidigare - för att hinna till datorn och få råd och dåd på BT.

• passionsblomman

När ens sambo kan LIGGA i soffan hela kvällarna, för det är alldeles ledigt brevid där jag brukar sitta...

(fast vänta nu...jag är ju inte ens i giftastagen varför skriver JAG här??? Hjälp!)

nea00 skrev 2009-02-17 19:23:36 följande:
    När man tvingar 2-åringen isäng en halvtimme tidigare - för att hinna till datorn och få råd och dåd på BT.
Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..