• Kajsalisan

Man vet att man skall gifta sig när man..

Ja, man kan känna igen en blivande brud på många olika sätt. Jag känner att jag vet att jag ska gifta mig när jag kan citera tre olika bröllopstidningar, har koll på 4 brudklänningslänkar.. Hur ser ni att ni är på g?

Detta är en ren "på kul tråd"

• Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..
  • MV85

Man vet att man ska gifta sig när man köper 200 organzapåsar i 2 olika utföranden för att man inte kan bestämma sig för vilken av dem man vill ha - med avsikten att sälja vidare de man inte ska ha längre fram!

• JS76JS

när man surfar runt på nätet efter "rätta grejer"

• Kajsalisan

När man aktivt letar gördel för att slippa göra något allt för ansträngande när det gäller diet och motion innan bröllopet =))

• anja1661
    Kajsalisan skrev 2009-04-24 22:21:26 följande:
    När man aktivt letar gördel för att slippa göra något allt för ansträngande när det gäller diet och motion innan bröllopet =))
    hahaha klokren på mig!! har precis köpt en jättefin faktiskt!
  • Kajsalisan

Åhh.. Do tell more!! Hur ser den ut, var har du köpt den å viktigast, håller du in den på de rätta stället?

anja1661 skrev 2009-04-24 22:27:47 följande:
    hahaha klokren på mig!! har precis köpt en jättefin faktiskt!
  • anja1661
    Kajsalisan skrev 2009-04-24 22:36:28 följande:
    Åhh.. Do tell more!! Hur ser den ut, var har du köpt den å viktigast, håller du in den på de rätta stället?
    jag köpte faktiskt på lindex för 200 spänn trot eller ej!!
    den e vit med spetstyg ovanpå...den går från höft till under byst och håller in allt!!! men utan att bubbla över bak i ryggen...jag vet faktiskt inte vart hullet tar vägen! man knäpper den framtill med massa "bh spännen".

till denna ska jag ha vit axelbandslös bh, vita stay ups, vit strumpebandshållare och vita spetstrosor...(blåa under vigseln, something blue)

värt ett besök kanske iallafall!?
  • Ida o Mille

När man sitter vid datorn i 5h, 30min går åt till facebook och mail och resterande går till bt och alla hemsidor om bröllop
    Och självklart när man sätter igång datorn så måste man på EN gång sätta igång bt!

• Kajsalisan

anja1661- Jag tänkte faktiskt testa lindex först, har inte en jättebudget att lägga på underkläder. Men den "krullar sig inte om man har den en längre stund? Kanske du inte vet än iof? Men tusen tack för tipset!

• Kajsalisan

man vet att man ska gifta sig när man faktiskt diskuterar gördlar..

• anja1661

man vet att man ska gifta sig när man förbannar sig på att den underbara solen gör märken på kroppen som kommer synas sen i klänningen! hahaha....kan ju inte gå i tubtop fram tills bröllopet!

• annak82

Anja; jag vet precis vad du menar! Gifter mig i augisti och nojar redan över "linne-sträck" på axlarna. Jag som får det SÅ lätt. Men man behöver ju inte börja tänka på det redan nu som jag gör, haha!

• Tindragull

Man vet att man ska gifta sig då man frivilligt utsätter sig för tortyren att låta lillasyrran sätta i löshår på en bara för att man ska kunna göra en fin frisyr på bröllopet!

• anja1661
    annak82 skrev 2009-04-25 19:27:05 följande:
    Anja; jag vet precis vad du menar! Gifter mig i augisti och nojar redan över "linne-sträck" på axlarna. Jag som får det SÅ lätt. Men man behöver ju inte börja tänka på det redan nu som jag gör, haha!
    själv har jag bara 2veckor kvar och måste verkligen tänka på det nu!!! men vilket lyxproblem lixom!!
  • Tindragull

Samma här! Satt ute i solen på jobbet igår och försökte liksom flytta runt kläderna för det inte skulle bli ränder...

anja1661 skrev 2009-04-25 19:34:16 följande:
    själv har jag bara 2veckor kvar och måste verkligen tänka på det nu!!! men vilket lyxproblem lixom!!
  • MimmiMama

när man blir trött på karln som inte engagerar sig i planerandet och undrar varför hela fridens namn man ska gifta sig med en sådan drummel till karl?!?!
    för att i nästa sekund bli överraskad att han fixat något som har med bröllopet att göra utan att ens man bett om det....

*ler*

• EhjärtarE

...har sina favoriter i bröllopstorgets forum som startsida.

• Kajsalisan

hAHAHAha.. Känner verkligen igen det där med ränder.. Man blir ju knäpp. Tror jag bytte kläder 5 gånger i lördags när jag var ute. För att minimera linjerna..

• Birana

Hahahah, jag och en kompis som också gifter sig diskuterat detta. Jag har faktiskt tänkt mig att gå tubtop hela sommaren, de kallare dagarna t-shirt men inga linnen i sommar! Hihi

Man vet att man ska gifta sig när man vägrar gå i linnen.

anja1661 skrev 2009-04-25 19:17:53 följande:
    man vet att man ska gifta sig när man förbannar sig på att den underbara solen gör märken på kroppen som kommer synas sen i klänningen! hahaha....kan ju inte gå i tubtop fram tills bröllopet!
  • Kajsalisan

Man vet att bröllopet närmar sig när man räknar ner i veckor.. Sen att man inte glädjer sig åt att man får färg utan svär över att "faaan nu har jag fått ränder!"

• W2B Blom

När man gör av med massa ritblock, bara för att testa och träna sin nya namteckning med sitt nya efternamn!!!!

♥ Bästa skönhetsmedel är lycka! ♥
Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..