• Kajsalisan

Man vet att man skall gifta sig när man..

Ja, man kan känna igen en blivande brud på många olika sätt. Jag känner att jag vet att jag ska gifta mig när jag kan citera tre olika bröllopstidningar, har koll på 4 brudklänningslänkar.. Hur ser ni att ni är på g?

Detta är en ren "på kul tråd"

• Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..
  • sommarbrud2010

Men på tal om det:
    Man vet att man ska gifta sig när man trotts att man redan köpt en klänning som man älskar inte kan låta bli att titta på alla andra vackra klänningar. Varav M2B frågar, ska du köpa en till du har ju redan en. Varpå man svarar, ja men jag ska bara titta lite vem vet... :P

• Kajsalisan

Hahaha, är ju som att ha ett förhållande man har sin, men sneglar åt andra.. Men men SE MEN INTE RÖRA!! hihihihi

sommarbrud2010 skrev 2009-02-24 21:36:31 följande:
    Men på tal om det:Man vet att man ska gifta sig när man trotts att man redan köpt en klänning som man älskar inte kan låta bli att titta på alla andra vackra klänningar. Varav M2B frågar, ska du köpa en till du har ju redan en. Varpå man svarar, ja men jag ska bara titta lite vem vet... :P
  • Kajsalisan

Man vet att man ska gifta sig när man sitter och gör sin egen caketopper och har gjort placeringskorten 1 mars när man gifter sig 4 juli..

• MV85

När man sitter och ratar ett menyförslag för att det är en sak i varje maträtt man inte tycker känns helt hundra och för att kocken valt vit choklad istället för "vanlig"... över ett år innan bröllopet.

• sommarbrud2010
    MV85 skrev 2009-03-01 18:33:43 följande:
    När man sitter och ratar ett menyförslag för att det är en sak i varje maträtt man inte tycker känns helt hundra och för att kocken valt vit choklad istället för "vanlig"... över ett år innan bröllopet.
    haha.. stackars kock, han får det inte lätt ;P
  • 20090725

när man skall gå å fika med andra blivande brudar som man träffat på BT!

gubben sa; mamma träffar har jag hört talas om, men brud träffar va något nytt!

• Saggezza

...hör från sin blivnade svärmor att ens egen mamma börjar tröttna på att höra om bröllopet!! (Och då är det 5 månader kvar... stackars mamma haha) Hade hon bara lyssnat första gången jag sa något hade jag inte behövt upprepa mig dock... {#lang_emotions_tongue_out}

• lipaj

när man har 39 graders feber och ändå provar läppglans i badrummet.

• Soon and very soon
    lipaj skrev 2009-03-02 18:54:21 följande:
    när man har 39 graders feber och ändå provar läppglans i badrummet.
    skrattar högt!

när arbetskamraterna frågar om det är nått på tok då jag inte nämt bröllop på en hel dag!!
    (kors i taket)
Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..