• Kajsalisan

Man vet att man skall gifta sig när man..

Ja, man kan känna igen en blivande brud på många olika sätt. Jag känner att jag vet att jag ska gifta mig när jag kan citera tre olika bröllopstidningar, har koll på 4 brudklänningslänkar.. Hur ser ni att ni är på g?

Detta är en ren "på kul tråd"

• Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..
  • sommarbrud2010

eller när man använder ord som favour och blir helt chockad för att inte alla direkt vet vad man pratar om... :P

• DanKat
    MrsCoverdale skrev 2009-02-22 14:51:38 följande:
    Jag kommer att ha en liten notis på inbjudan som uppmanar folk att tänka på fåglarna!!! På så sätt kanske man slipper undan att det gör ont också! =P två flugor i en smäll! =)Kanske göra strutar att ställa i foajén med puffat ris så att de verkligen förstår vinken! =)Förövrigt vet man att man borde gifta sig när ens m2b får bråka till sig datorn för att man alltid är upptagen med att kolla på bröllopssidor av olika slag =)
    Ris är INTE farligt för fåglarna! Det är en myt! (har hört flera experter som uttalat sig om det, bl.a. här www.brollopstorget.se/Vigseln/riskastning.php )
  • MrsCoverdale
    DanKat skrev 2009-02-23 17:47:19 följande:
    Ris är INTE farligt för fåglarna! Det är en myt! (har hört flera experter som uttalat sig om det, bl.a. här www.brollopstorget.se/Vigseln/riskastning.php )
    Äh, sabba inte det här nu då!! =P Jag vill inte ha små riskorn i örat, urringningen, håret och över allt!! Jag struntar i om det är en myt och hoppas på att så få gäster som möjligt vet om det =)
  • Pingst09

Man vet att man ska gifta sig när man från flera rum bort hör hur någon på tv säger "gifta sig" och man bara släpper allt för att springa och kolla vad det handlar om!!!
    (Var Familjen Annorlunda på tv...)

• Kajsalisan

Kors i taket! Sambon kom hem med resekatalog, nu bokas det bröllopsresa tjohoooO!!

• Kajsalisan

Man vet att man ska gifta sig när man känner att man kan ta på sig att planera vickans bröllop med, bara för att det är ¨så roligt!!!!

• bongen80

jag vet att jag ska gifta mig när alla planer på att köpa billig klänning nu gått åt h-vete och upptäckt att jag är precis lika kräsen som alla andra o vill ha DRÖMKLÄNNINGEN. Det har resulterat i inte mindre än 2 klänningar i garderoben som ska säljas och nu ska det beställas ny från Kina.....Suck!

• Kajsalisan

Hahahahahaha Underbart! Ska inte säga något innan jag vet hur jag är, budgetklänningen (som jag föll för pladask!) men undrar nu om tygkvalitén. :S Hoppas det blir bra

bongen80 skrev 2009-02-24 20:01:09 följande:
    jag vet att jag ska gifta mig när alla planer på att köpa billig klänning nu gått åt h-vete och upptäckt att jag är precis lika kräsen som alla andra o vill ha DRÖMKLÄNNINGEN. Det har resulterat i inte mindre än 2 klänningar i garderoben som ska säljas och nu ska det beställas ny från Kina.....Suck!
  • sommarbrud2010

Jag hade sån tur att jag hitta min "begagnad" men oanvänd, hon hade också ångrat sig ;P... Så jag fick ett riktigt kap till klänning... hur fin som helst *drömmer*

Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..