• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru E

MSW-ja jag tror det blir utan Pergo, har inte tagit någon tablett än och dag 6 idag. Min teori är att det var Pergon som gjorde att cykeln strulade förra månaden. När jag åt dem var det inga problem eller jo tanten blev vääääldigt liten andra månaden med dem så kanske var en vink redan då att kroppen inte ville ha några extra hormoner utan sköta det själv. Jag får ju tanten varje månad även om längden på cykeln varierar så borde även ha ÄL då själv...

• fru AM

MSW: just nu lutar det mer åt igångsättning. Men det är varannan dag ungefär. Det är lite lustigt - min BM propagerar för kejsarsnitt!

• fru AM
    Lapinette skrev 2009-03-24 13:36:55 följande:
    Shit ... jag menar ju EA!!!
    Ja jag tänkte väl det (satt förgäves och försökte lista ut vad JAG hade presterat ... )
  • Ore

AM: Det är säkert något du presterat, så ta åt dig i alla fall

• fru AM
    Ore skrev 2009-03-24 13:51:22 följande:
    AM: Det är säkert något du presterat, så ta åt dig i alla fall
    Haha ja det var väl faktiskt lite så jag tänkte ... Jag har t ex torkat svinkoppor 4 ggr idag och smörjt med salva två gånger och fått Busan att sova ... (var tvungen att muta med nya nappar).
  • Liten med Mindre

AM - fick inte se någon bild.

• fru AM

Liten med Mindre skrev 2009-03-24 14:15:21 följande:

AM - fick inte se någon bild.
    Nej men stackars Liten! Så kan vi inte ha det! Gå in på sidan för Stadsauktioners katalog och sök sedan på auktionsnr - min stola har nr 9156 ...
  • Fru E

AM-du vill inte ha 2 st minkpälsar jag har två liggandes här hemma som jag ärvt och inte vet vad jag ska göra med....

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare