• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Ab fab

god morgon. semester bidag.
    Linum -såg i borås tidning bilder på trafiken igår. såg besvärligt ut.

• FruTez

Morsning!

Jädra väder, vackert och samtidigt jobbigt för vägarna blir så dåliga!

Frujj: Hörde att det var kö ända till Mölndalsån från Scandinaviums biljettkassa inför U2 biljettsläpp!!

• FruTez

Nibla: Håller tummarna för att det ska lösa sig och att du ska få rätt hjälp från facket. Det låter ju helt sjuk att de ska neka dig ledighet juh!!

Carma: Jag känner också att det verkligen är dags för ett frissanbesök. Har bokat tid om två veckor. Jag har inte klippt mig sedan *funderar* tror sista gången var i Juni. Jisses, kan det vara så länge sedan? *hhmm*

Frujj: Ska du försöka få tag på biljetter?

• Nibla

God morgon!
    Visst är det vackert med snö, men inte i mars!!! Den här snön hade fått komma lagom till jul.......
    Nu vill jag ha vår så jag kan fortsätta med mina power-promenader. De går ju knappast genomföra i detta väglaget.....Så idag blir det en "inne-dag".

Det är gulligt att Lillan fått två tänder, men det är INTE gulligt att hon har dem när jag ammar. Hittills idag har hon bitit tag fyra gånger.......varav en gång kl 4.45 imorse när jag låg och dåsade i sängen.

I helgen ska vi på släktkalas, på söndag hoppas jag att snön är borta för då tänkte jag visa N mitt nya promenadstråk.

• Nides

GOdmorgon!

Idag är det fredag... tjohho....
    Även om jag inte jobbar så älskar jag fredagar.
    Hoppas att alla har det bra.
    Nibla: va tråkigt det med mammaledigheten, hoppas att det ordnar sig.

Linum: Det är nåt vi oxå borde göra ordna med bank o försäkringa...

Apropå vädret.. så måste jag säga att jag älskar det, men jag tror att det beror på att jag sitter inne.

• Bauti

Hej

Jag röstar på att vi flyttar julen till februari. Då kommer det alltid snö.
    Säger som Nides, jag sitter oxå inne

Idag blir det fler askar. Var och handlade på Knapp Carlsson & Panduro i går. Det blev band och annat roligt man kan limma på dom.

• FruTez

Bauti: Gör du askarna också eller bara dekorerar dom? Jag "pimpade" två tändssticksaskar igår och blev faktiskt nöjd. Jag är ju själv min största kritiker, haha!

• Bauti

Nej askarna köper jag på Panduro eller andra ställen som dom dyker upp på.

• Linum

Nu är jag här igen. Var tvungen att pilla lite bara... Inte i naveln då...

Nides: Jag kan verkligen tipsa om Länsförsäkringar. Vi fick ner kostnaderna rätt ordentligt på försäkringarna, och dessutom kommer de att öka rabatten för helkunder (sådana som har alla försäkringar+bankärenden hos dem). Kanon!

I eftermiddag ska vi åka till Malmö och hälsa på nästa brudpar (toastmastrarna). Imorgon blir det cocktailparty.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas