• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Carma07

Tez: Någon rolig leksak kanske.

Nibla: Vad bra, då ses vi sedan.

• FruTez

Carma: Funderade också på det, men vad för sorts leksak passar till en sådan liten?

• Ab fab

körde spinning på lunchen. helt slut. röd som en nykokt kräfta i ansiktet.

carma- hoppas vi kan få ihop en stund som det passar att ses. Säg bara till

• Carma07

Tillbaka från babymassagen. Lilltjejen var måttligt intresserad idag. Hon ville bara ta sig fram och leka med frökens docka. Hon somnade som en säck potatis så fort jag hade satt henne i bilen.

Ab: Vi åker till Norrland på tisdag eftermiddag och är hemma någongån på måndag veckan efter. Måste iväg och shoppa kläder innan dess, men i övrigt är nog inget inplanerat.

Tez: Det brukar stå rekommenderad ålder på leksakspaketen. Ett tips är att du köper en leksak för något äldre kanske. De växer ju i dem också.

• Nibla

God Morgon!

Vilket UNDERBART väder!!! Har lust att skippa träningen för att ta en lååååång promenad istället. Får se hur jag gör.

Har precis vräkt i mig en hel färsk ananas till frukost. Jag skar upp hela och la bitarna i en plastburk så jag kunde ställa in i kylen men helt plötsligt var allt slut. Någon som vet vad ananas i överdos har för effekt på en? Laxerande kanske?

Idag ska jag till stan och träffa min chef. Får se om det finns någon mer info om jobbsituationen.
    Hittade ett perfekt jobb igår som jag hade sökt om L var så pass stor att sätta på dagis, men men..... Det dyker säkert upp fler i höst!

• Bauti

God morgon
    Håller med Nibla, underbart väder!

Skulla jag äta en hel ananas så hade jag inte haft någon gom kvar. Just den frukten har en tendens att "fräta" i munnen på mig.
    Lycka till med chefen

Abbe
    Skall vi luncha idag?

• Ab fab

en hel ananans? hmmm... man måste bli extremt pigg om inte annat Lycka till med samtalet med chefen.

jag var på fika med några vänner igår. Soho med scones o mysiga soffor. Sen blev det att åka hem. Packa, fixa mat o plocka ordning lite. I kväll åker jag till Stockholm.

• Nibla

Kan tillägga att det var en liten ananas.......

• Ab fab

skönt att veta att det inte var en två kilos

bauti- gärna lunch. Någon mer som vill käka? Tezz?

• Bauti

Vilken tid skall vi sägar, och vart???
    Om du kan så gärna Dahls.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas