Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Ab,
*Ryser åt Abbes schlagersmak* (Då menar jag kebabpizza)
Beträffande af Ugglas så gillar jag henne på nåt sätt. Sången i melodifestivalen må inte vara så bra, men jag hörde henne på Nyhetsmorgon och de låtarna hon framförde där var inte så pjåkiga. Bara man slipper se hennes gester, pekfingrar och hyttningar med nävarna......
Har kommit tillbaka från en långpromenad. En bil med hantverkare stoppade mig på gatan och frågade om jag visste var Abbes gata låg (Ja, de sa ju inte "Abbes gata" utan den gatan hon bor på) så jag var så himla stolt att jag kunde förklara vägen.
Gick sen förbi Abbes hus, (det stod kvar) och stannade för att fascinerat titta när en grävskopa demolerade ett helt hus på samma gata. Bara murstocken stod kvar. (Abbe, det var huset bredvid ditt bruna grannhus)
Nu ska jag äta fiskpinnar med stuvad spenat, lillan ska få kyckling med grönsaker. Sen blir det färd in mot stan för möte, ett totalt onödigt möte egentligen......
Jag tyckte att "snälla, snälla, snälla" var en bra låt... OM man tittade bort och inte såg Carolinas kroppsspråk!
Själv gillade jag faktiskt Rigo och the Topas fet. Red Fox!
japp gamla tanten dog för ett tag sen så tomten har varit till försäljning. det lilla vita huset var inte så mycket att ha. Undra vem som köpt det
jajaa.... min schlagersmak.. jag menar Charlotte Perelli... brrrr så läskig. Håller med mina tyska kollegor som undrade vad det var för galen transvestit vi skickat
Tez,
Ja den låten var helskön!!!
Abb: Hahha! Galen transa... *fnissar*
men visst fasiken passar det. hon är ju jätteläskig.
bauti- vet inte varför jag tvekade om skorna o handväskan. Jag skall ju ha dem!
Abbe
Ja ibland försöker man vara vuxen och tänka efter före
Dom är dina om du vill ha dom.
Tack för en trevlig luch med en underbar kvinna.
sötnos
Halloj i stugorna och på kontoren!
Det härliga vädret har övergått till härligt vinterväder! Tyvärr ska det tydligen bli typiskt Gbg-blask senare. Nån som är förvånad??
Jag gillade inte af Ugglas låt första ggn jag hörde den men sen efter ett par gånger tycker jag den blir bättre och bättre. Om man som sagt slipper se henne. Tror faktiskt att hon kan hamna ganska högt på resultatlistan på lördag just för att hon är den hon är.
Dagens tre positiva:
1. Jag har varit på en härlig promenad med lillebror
2. Har fått prata av mig lite
3. Imorgon - fredag! Om än fredag 13 *brr*
hejsan Frujj
Va skönt att du haft en bra dag. Bauti o jag saknade dig. Vi hoppas att en lunch på Dahls kan locka. Himla barnvänligt ställe.....
Nästa vecka skal jag till Barcelona två dagar men sen är jag i krokarna igen