• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Bauti

Nibla
    Vi har just ätit dom pankakorna till middag idag.

• Nibla

Bauti,
    De är ju sååååååååååå goda!
    Jag ska ta upp hallon ur frysen ikväll som vi ska ha till. Fanns tyvärr ingen maple syrup på vår lilla ICA.

• Carma07

Jag tänkte också slå på stort med pannkakorna till frukost i morgon.

Nibla: Förr åt vi också tacos på fredagar. Vi gjorde en stor sats och så levde vi på de i olika former hela helgen.

Paus i "Let's Dance" och jag hoppas Elisabeth åker ut idag så tävlingen kan börja. Kom precis på att jag kanske missar nästa vecka nu när det börjar bli spännande.

• Bauti

Ja precis, vad gör den haltande kossan (nej jag menar inte mig själv) kvar i Lets dance????

• Nibla

Ja, dags för henne att åka hem! Fick ni avbrott när Morgan dansat klart? Vi fick reklam och missade hans poäng... Grr!!!

• Carma07

Hann man inte se poängen innan? Snacka om taskigt minne. Men kommer ihåg att reklamen kom väldigt hastigt och lustigt.

• FruTez

Nibla: Va skönt att det rör på sig! Har förresten hört att det faktiskt betyder tur (???) att trampa i hundskit! Eller var det att fågelskit på sig? Hmm... vet att det var nått med skiten iaf! Haha!

Jag fick också avbrott efter Morgans dans. Undrar va han fick för betyg? Vem är er favvis? Jag gillar alla tre så det är svårt att välja...

Nu ska jag pyssla lite kort! Eftersom maken har jouren och jobbar så blir det perfekt att dona lite. Måste surfa runt och få lite inspiration först bara. Nån som har bra tips på länkar?

• FruTez

Förresten, har två frågor:

1. vem HOPPPAS ni vinner Melodifestivalen ikväll?

2. vem TROR ni vinner Melodifestivalen ikväll?

En fundering, hur tusan kunde de skicka en låt på grekiska till SVENSKA melodifestivalen, som dessutom går till final??

• Bauti

Hej

Jag tror Carolina vinner.
    Hoppas på det oxå.
    Hennes låt sticker ut och vi kanske skall skicka sådant.

• Frujj

Tezz Det är fågelskit som sägs ge tur. Hundbajs är bara äckligt!
    Jag är sååå förbannad på de dumma hundägarna som inte kan ta upp bajskorvarna efter sina hundar. Hoppas dom halkar i det själva.

Vi hade oxå nåt konstigt i tvsändningen vid Morgans dans. Det var precis som om reklamen råkade komma in hastigt ohc lustigt för tidigt.

Nu vankas strax melodifestival!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas