Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Gomorron
Stannar hemma idag, får ta luncheriet nån annan dag.
Härligt med Barcelona Ab! Härligt väder här hemma idag också! Solen strååålar och man kan nästan inbilla sig att det är en tidig försommarmorgon (med lite fantasi)
Hej
Frujj, synd. Hade varit kul att ses. Men det gör vi snar ändå säkert. Krya nu på Lilebror ordentligt.
Bauti: ja vi kan väl se om det funkar nästa vecka istället.
Här var det minsann ingen action idag......
Idag passade jag på att handla på promenaden, fasen vad tung vagnen var mot slutet. Har faktiskt lite ont i ryggen.....Fick dock åka till stora ICA och komplettera med lite varor, vår lilla ICA har tex inte limeblad, mitt favoritsköljmedel, eller andra "konstiga" saker.
Passade på att slinka in på Lindex, hade en rabattkupong på 25% på valfritt barnplagg så den var ju tvungen att utnyttjas. Lillans bodies börjar ta slut så det blev två sådana.
Idag ska jag laga gratinerad löksoppa till middag, sen ska jag ta en dans med dammsugaren.
tjingeling. nu är mötet klart o jag häckar på flygplatsen. för kort tid för att ta sig in till stan igen tyvärr. lite jobb o en kall läsk
Abb: Hoppas resan hem gick bra!
Dagens 3 positiva:
1. Har fått tag på U2 biljetter (genom makens arbetskamrats frus vänninna! Snacka om att dra i ALLA trådar)
2. Maken går av jouren idag så jag får se honom igen efter en vecka
3. Sooool!
(4. Soooooool!!!)
God morgon!
Vilket underbart väder! Har varit uppe sen kl 6 då jag körde N till tåget. Han ska på videogala på Berns i Sthlm.
På vägen tillbaka kräks lillan hejdlöst, får över sig, barnstolen och sätet på bilen (Som till råga på allt är en sprillans ny Audi som vi har som lånebil medan vår bil är på service)
När vi kom hem satt jag med henne i famnen i en halvtimma tills hon somnade. Hon var såå gnällig och ledsen. Jag HOPPAS att det inte är magsjuka utan att det har med hennes tänder att göra, hon håller på att få tre st i överkäken.
Jag ska ha fikagäster här i eftermiddag så jag får avvakta och se om jag får ställa in. Magsjuka är ju ungefär likvärdigt som spetälska.......
Tez,
Grattis till biljetterna!!!
Helt otroligt!
Jag håller på att kolla på flygresor för mig och L till London i sommar. N jobbar tio dagar på deras Londonkontor så då ska vi komma över och ha lite semester när han jobbat klart.
Själva flygresan för mig och L går på 1050 kr. Sen nästa steg får man välja om man vill checka någon väska, då kostar det 330 kr per väska. Vill man inte checka in online utan checka in på flygplatsen kostar det 110 kr, vill man vara bland de första att gå på planet får man pröjsa ytterligare 44 spänn. Herregud!
Hoppas L inte vuxit ur bärselen, den lär behövas.......
Nibla- kolla SAS istället. De hade bra sommarpriser o är ju inte så kinkiga som Ryan