Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Jag berättar om alla drömmar för N! Man kan ju inte hjälpa vad man drömmer.....
Men fru T... om jag kommer ner till lunch kan det bli en spännande diskussion...
Även om man inte kan hjälpa vad man drömmer så skulle jag ändå inte blir glad ifall maken berättade om värsta 6 drömmen han haft om någon annan. Då är det bättre att han håller det för sig själv, för jag vill iaf. inte veta om några smarriga detaljer. Trots att det är en dröm!
Nu har vi varit på öppna förskolan, det var trevlig. W ville att vi skulle ta bussen hem sen så vi ställde oss snällt och väntade på bussen. När den kom så var det fel på dörrarna där man får köra in barnvagnen så jag fick ta de bakre dörrarna (det var som tur var en dubbelbuss) och där fanns knappt plats för en dubbelvagn men det gick. Upptäckte att det bara fanns en sån där grön stämpelapparat längst fram vid chauffören så jag tänkte att jag lämnar då inte vagnen för o gå hela vägen dit o stämpla när vagnen står o svajar mitt framför dörrarna. Tänkte att om det kommer en kontrollant så ska jag snällt be honom hålla vagnen så kan jag gå o stämpla kortet sen... Det kom ingen kontrollant som tur var.. Fattar inte hur dom tänker när man ska lämna vagnen full med barn i o gå till andra änden medan bussen kör....
Har en fundering... ska ha gäster imorgon och tänkte göra den här: www4.arla.se/Default____17653.aspx
Har gjort den en gång tidigare men tyckte att bottnen var sådär, det var lite väääl mkt mandelsmak för min smak. Funderar på om det skulle funka att göra en kladdkakebotten. Om man gör en halv sats så den blir tunn, och kanske inte jättekladdig men lagom "seg" och sen mjölkchokladfyllningen ovanpå. Vad tror ni om det?
Jag tänkte att jag skulle ge bort en prenumeration på Elle Interiör till en kompis som fyller år. Gick in på tidningens hemsida och såg att de har ett erbjudande på 6 nummer för 149 kr. Klickar på länken och kommer då till Allers hemsida där erbjudandet plötsligt är 5 nummer för 240 kr??? Blev väldigt förvirrad av det hela så jag ringde till kuntjänst. De kände inte till det billigare alternativet utan bara det dyrare! Hon skulle skicka ärendet vidare till nån avdelning och så bad hon mig att prova igen nästa vecka för att se ifall erbjudandet var kvar...
Det är ju falsk marknadsföring?!? 5 nummer för 240kr ger ju ett pris på 48kr/st. Det är väl inte mycket billigare än att köpa lösnummer?? *muttrar*
Så, bara en timme kvar av arbetdagen... HATAR att JAG har "the graveyardshift"... Tänk sedan i sommar, när alla droppar av vid 4 tiden och sätter sig på uteserveringarna och myser. Nä, då får lilla jag minsann sitta kvar och leka med dammråttorna...
Ojojoj!
Får nästan ta mina 3 positiva igen för att piffa upp stämmingen!
1. Det är fredag
2. Det är fredag
3. Det är fredag!
Ps! Frujj: Det låter smarrigt!
Gud, vad ni skriver när jag inte är här! Blir ju änna schwettiger...
Ikväll ska vi äta 10-rätters avsmakningsmeny på Swedish Taste. Skall bli väldigt trevligt! Fast jag börjar eftermiddagen med att tvätta, bara för att göra något vettigt också
Nibla: Bra rutet mot din kusin Me Likie!
Mina 3 +:
1. Det är freeeeedag
2. Imorgon är det löööördag och vi ska gå på TUR2009
3. Jag har fått högsta möjliga betyg av min chef på utvärderingen och är stolt som en tupp!!!
Puss och kram
Grattis till feebacken Linum!
10-rätters, det låter inte så illa....yummy!
Själv håller jag på att göra fried rice med ananas och räkor. Har testat fyra nya recept den här veckan, vet inte vad som flugit i mig. Hehe!
Har varit på bodypump idag och kommer ha grym träningsvärk imorgon......shit!
Fick svar av min kusin på Facebook. Hon skrev "Oj, visste inte att du läste min blogg. Det är i alla fall mina känslor och jag hoppas inte du berättar om detta".
Nej, jag kommer inte berätta för min morbror. Men jag hoppas min kusin inser hur falsk hon är och hur hon utnyttjar honom.........
Ikväll vankas Let's Dance. Imorgon åker vi till torpet! Ska vara borta över natten. Mysigt!
Nibla: Kul att testa nya recept! Ha det så kul på torpet!