• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Ab fab

dahls blir perfekt- om Tezz vill med kan vi ju gå här nere. annars dahls. 12?

• Bauti

Ok. Kl 12.00 är inbokat. Tar med skorna och parfymerna.

• Bauti

Är det fler som vill med så hojta till.
    Jag kommer vara i stan innan. Ett besök till Panduro står på listan. Måste ha fler askar......

• FruTez

Hej tjejer!

Abbe/Bauti: Hade gärna följt med på lunch, men som vanligt så blir det lite stressigt för mig. Idag har dessutom mina 40 min mellan 11.40 och 12.20, så jag får nog skippa det idag! Ät ni i lugn och ro utan moi, hihi!

Nibla: Inget konstigt alls att äta en hel annanas! Jag ÄLSKAR annanas och hade nog kunnat göra samma sak om jag hade fått sätta klorna i en smarrig en!

Carma: Tack för tipsen om present till barn! Jag har inte så stor erfarenhet av presentköp till små knoddar.

• Bauti

okidoki!

Ni som vill med vet vart vi finns kl 12.00

• Carma07

Tjenixen.

Uppe med tuppen som numera är brukligt när lilltjejen vaknar kl 6. Fast idag kunde vi ligga kvar i sängen till strax efter 7 innan vi gick upp. Fast nu när det är ljust är det ganska skönt att komma upp. Man (eller iaf jag) blir mer effektiv då.

Nibla: Sist jag smällde i mig mycket ananas har jag för mig att jag fick lite klåda runt munnen och ont i magen, men inget mer än så. Det är ju så gott med färsk ananas.

Ab: Vad mysigt det lät med att fika scones i mysiga soffor. Vad sugen jag blev på scones nu.

Annars är det städdag hemma idag och äntligen dags för klippning ikväll.

• Ab fab

jg tillhör dem som gillar Caroline af Ugglas med. men jag gillade ju andra generationens "kebab pizza" förra året...

carma- tack för hjälpen med blommorna. Vi hörs när dopet är över så kollar vi om tid

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas