• pandis81

Bröllop 2010 nr 5

Då tjejer.
    Vi trippar snart in på 2009 och det är vårat sista år som ogifta. Sen är det våran tur.
    Vi fortsätter att diskutera allt mellan himmel och jord kring våra bröllop här på tråden.

Dom som hänger här och delar sina meningar är följande:
    Missmijah: 26 år Partille 15092009
    Pandis81: 27 år Huddinge 24042010
    Mysifer: 21 år Jönköping 08052010
    Tinzi: Sandared 08052010
    Brudgummarna: 30 års åldern Umeå xx052010
    Kenttjej: Göteborg xx052010
    Aprikos: 24 år Höör 05062010
    Enmidsommarnattsdröm: Gävle 23062010
    Fenixx: 26 år hemlig ort 03072010
    Superstarfia: 17072010
    Emmeli o markus: 22 år Borlänge 24072010
    Evasdottir10: 28 år Bjärrum 31072010
    Haennish: 07082010
    Makupala: 24 år Trosa 21082010
    LindaCecilia: 21082010
    Fruhögstadius: 20 år Morgongåva 25092010
    Svartvitabruden: 25 år Stockholm 27112010

Inga bestämda datum
    Starfish: 24 år Gävle Sommaren 2010
    Justmeandmylove: Sommaren 2010
    Rosesarered: 23 år Stockholm Sensommaren 2010
    Ullis33: 33 år Göteborg Sensommaren 2010
    Hummlan66: Sensommaren 2010
    Diz: 26 år Ekeby Sep/okt 2010
    Lillamaa: 22 år Kalix Vinter 2010
    Paradisfågel: 20 år Borlänge 201x
    Sockersmulan:

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html

Kram kram

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5
  • Fenixx

ja som några kanske redan läst från tidigare idag så blir det 7år vi har varit ihop när vi säger ja till varandra.

sussii>> åh vad roligt att ha bokat kyrkan, det är en stor grej.

• Sussii

Tack alla som har sagt grattis hihi

Fenixx ja det känns väldigt stort nu är resan helt igång hahaha känns mer som verkligt nu när kyrkan är bokad :D

• Sussii

är väldigt sugen på att beställa min bröllops skor redan nu!! är jag galen eller vad?

Kan det vara smart att göra vissa saker tidigt allt pga ekonomin inte ska flyg iväg nåra månader före... nån som tänker likadant?

jag har även tänkt redan snart köpa dekerationer som ballonger och andra saker med.

Hur blir era bröllop kommer ni ha lokal nära eran kyrka eller kommer ni behöva transportera (eller vad det heter ) era gäster?

• Zavannah

Jag tänker som du Har inte köpt nåt än (eller jo lite småsaker som ett strass-armband o sånt som jag har köpt på mig under åren hihi), men jag tänker snart beställa ljuslyktor att ha som dekoration på borden.

Jag tror det kan vara smart att köpa lite smått o gott under året nu, kanske om man hittar nåt på rea eller fyndar på loppis o sånt (tänker på tex glasskålar att ha ljus i o sånt) o så sprider man ju utgifterna.

Jag hoppas på att vi kan ha festen i en lokal som ligger ca 5 minuters bilfärd från kyrkan. Men varken kyrka el lokal är bokad än.

Sussii skrev 2009-02-23 18:23:51 följande:
    är väldigt sugen på att beställa min bröllops skor redan nu!! är jag galen eller vad? Kan det vara smart att göra vissa saker tidigt allt pga ekonomin inte ska flyg iväg nåra månader före... nån som tänker likadant?jag har även tänkt redan snart köpa dekerationer som ballonger och andra saker med.Hur blir era bröllop kommer ni ha lokal nära eran kyrka eller kommer ni behöva transportera (eller vad det heter ) era gäster?
  • Sussii

Skönt att fler tänker som en ;):)

Zavannah skrev 2009-02-23 18:31:12 följande:
    Jag tänker som du Har inte köpt nåt än (eller jo lite småsaker som ett strass-armband o sånt som jag har köpt på mig under åren hihi), men jag tänker snart beställa ljuslyktor att ha som dekoration på borden.Jag tror det kan vara smart att köpa lite smått o gott under året nu, kanske om man hittar nåt på rea eller fyndar på loppis o sånt (tänker på tex glasskålar att ha ljus i o sånt) o så sprider man ju utgifterna.Jag hoppas på att vi kan ha festen i en lokal som ligger ca 5 minuters bilfärd från kyrkan. Men varken kyrka el lokal är bokad än.
  • JL2b

Nu var man tillbaka på banan igen, har varit med om en trafikolycka den 13/2 så jag har inte kunnat / orkat vara så engagerad i bröllopsbestyren. Men nu är det bättre igen och jag kan nu börja arbeta lite mer med vårt fina bröllop.

Kram på er!

(För er som undrar vart jag har varit *ler*)

• Zavannah

Nämen hjälp vad hemskt!! Ojojoj

Skönt att du är tillbaka!! Kram

JL2b skrev 2009-02-23 19:11:39 följande:
    Nu var man tillbaka på banan igen, har varit med om en trafikolycka den 13/2 så jag har inte kunnat / orkat vara så engagerad i bröllopsbestyren. Men nu är det bättre igen och jag kan nu börja arbeta lite mer med vårt fina bröllop.Kram på er!(För er som undrar vart jag har varit *ler*)
  • Krystal
    Sussii skrev 2009-02-23 18:23:51 följande:
    .Hur blir era bröllop kommer ni ha lokal nära eran kyrka eller kommer ni behöva transportera (eller vad det heter ) era gäster?
    Om det ordnar sig med kyrkofrågan för oss så blir det förmodligen en som ligger ca en halv mil ifrån där vi eventuelt ska ha fest eller middag.
    Fast om det blir en i Göteborg så blir det väl promenadavstånd...med då skulle bara närmaste familjen vara med... fest senare/annan dag för släkt och vänner
  • Humlan66

Ingen som har nån kanonkur mot en begynnade förkylning ?? Har verkligen INTE tid att bli sjuk nu :(
    men idag på eftermiddagen kom först huvudvärken och nu sitter jag med en svidande hals.. usch blää

• Humlan66
    JL2b skrev 2009-02-23 19:11:39 följande:
    Nu var man tillbaka på banan igen, har varit med om en trafikolycka den 13/2 så jag har inte kunnat / orkat vara så engagerad i bröllopsbestyren. Men nu är det bättre igen och jag kan nu börja arbeta lite mer med vårt fina bröllop.Kram på er!(För er som undrar vart jag har varit *ler*)
    nej men lilla gumman vad hände ?
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5