• pandis81

Bröllop 2010 nr 5

Då tjejer.
    Vi trippar snart in på 2009 och det är vårat sista år som ogifta. Sen är det våran tur.
    Vi fortsätter att diskutera allt mellan himmel och jord kring våra bröllop här på tråden.

Dom som hänger här och delar sina meningar är följande:
    Missmijah: 26 år Partille 15092009
    Pandis81: 27 år Huddinge 24042010
    Mysifer: 21 år Jönköping 08052010
    Tinzi: Sandared 08052010
    Brudgummarna: 30 års åldern Umeå xx052010
    Kenttjej: Göteborg xx052010
    Aprikos: 24 år Höör 05062010
    Enmidsommarnattsdröm: Gävle 23062010
    Fenixx: 26 år hemlig ort 03072010
    Superstarfia: 17072010
    Emmeli o markus: 22 år Borlänge 24072010
    Evasdottir10: 28 år Bjärrum 31072010
    Haennish: 07082010
    Makupala: 24 år Trosa 21082010
    LindaCecilia: 21082010
    Fruhögstadius: 20 år Morgongåva 25092010
    Svartvitabruden: 25 år Stockholm 27112010

Inga bestämda datum
    Starfish: 24 år Gävle Sommaren 2010
    Justmeandmylove: Sommaren 2010
    Rosesarered: 23 år Stockholm Sensommaren 2010
    Ullis33: 33 år Göteborg Sensommaren 2010
    Hummlan66: Sensommaren 2010
    Diz: 26 år Ekeby Sep/okt 2010
    Lillamaa: 22 år Kalix Vinter 2010
    Paradisfågel: 20 år Borlänge 201x
    Sockersmulan:

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html

Kram kram

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5
  • Humlan66

Hörri 2010 brudar

Har ni hört .. Vi gifter oss på ett KUNGLIGT år

prinsessas gifter sig våren 2010 nämligen

ÄNTLIGEN

men den stackarn får väl inte bestämma sin klänning själv som vi får

• Fenixx

ja jag läste försommaren, får hoppas dem håller sig ifrån vårat datum hehe. sen kollar dem nog så det inte krockar med större saker runt om i värden och på vårat datum spelas ju bronsmatch i fotboll VM, så det kanske gör att dem undviker det datumet.

• rosesarered

Försommaren 2010 blir det om man ska tro på det som jag hört på tv:n idag. Liiite spännande är det nog ändå att vi ska gifta oss samma år! Plötsligt känns det som att det närmar sig, pirrigt
    Åh har sån lust att berätta till alla att vi ska gifta oss.
    men får hålla mig till tåls, alla närmaste vet ju redan.

• rosesarered

Nu har jag hört självaste kungen säga att det blir försommaren 2010 så ni vet vad som gäller!

jag lääängtar tills vi gifter oss, blev helt pirrig av all uppståndelse

• MV85

Så... nu har jag känt mig/känner mig lite jobbig mot vår catering...
    Jag vet att jag inte är jobbig egentligen - men känner mig sån ändå... Det enda jag gjorde var att ringa o fråga efter ett prisförslag som han skulle skickat för jääääääättelänge sen.... Har skickat 2 mail (med 2 veckors mellanrum) och efterlyst det innan, men inte fått nått svar...
    Han säger att han skickat, men nu skulle han skicka igen.. så får vi lösa det med brev eller så annars sa han..

Varför känner man sig jobbig över sådana saker som är helt naturliga?

• mysifer

hej på er tjejer!

såg att ni diskuterat tärna och brudfölje idag. jag ska ha en väldigt kär vän som tärna och han ska ha sin bästa kompis best man. eventuellt kommer även sambons systers pojkar att vara näbbar men det har vi inte frågat om än. är lite osäker på om de kommer att ha kul på festen sen så jag tror nästan det är bättre att de är hos barnvakt.

• 28 Aug

Vi kommer ha stort följe känns det som. 2 tärnor som kommer få gå med varsin näbb in, sen marsalken som får även han en näbb i handen om inte våra två äldsta kan gå ihop, då får han min "huvud"tärna i hand

• FruHögstadius

tjoho alla glada, idag har gubben och jag förlovningsdag, 3 år tiden går så fort, i morgon är han ledig så jag hoppas att han kan ta sig tid atthjälpa mig lite med planeringen...

vi kommer att ha två tärnor, kanske en näbb, men inte säkert, eftersom det är pers brorsdotter och de bor en bit här ifrån så de kanske vill vara barnfria så vi ska avvakta med näbb. men sen ska vi iallafall ha en marsalk. så jag funderar lite på hur de ska gå in, om tärnorna ska agå ihop och marsalken sist, om vi har två marsalkar så får de en varsin tärna

• MV85

FruHögstadius: Grattis grattis! Förlovningsdagar är underbara att fira

• Fenixx

ja grattis på förlovningsdagen!

såg på direktsändningen med viktoria och Daniel, han var lite nervös stackarn. men dem såg så lyckliga ut.
    och nu sa hon själv våren/försommaren, så vi får se.

vi har ju bara berättat för några få, så nu får ju inte folk tro att man tagit det året bara för detta bara haha..vi var föörst.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5