Möjligt att jag överdrev lite när jag skrev "alla påhopp"...
090208 skrev 2008-11-13 21:33:42 följande:
[citat]
2 saker:1. Som jag skrev forut, att jag inte tanker bjuda partners jag aldrig ens traffat... Bryter det mot "etikett-regler"?2.
Men jag tycker inte att man någonsin delar på ett befintligt par. Oavsett anledning! Det är väl ändå inte partnens fel att ni inte har träffat, utan bara omständigheterna...
Och TS kanska håller sig undan, bara för att hon ville se responsen, men inte ge sig in i någon diskussion...?
Men jag har en liten fråga som jag skulle behöva åsikter på...
Som jag skrev i mitt tidigare inlägg, så har jag valt att inte bjuda min egen mor. Ser henne mer som en biologisk sådan...
I tisdags blev jag inlagd för en större planerad operation... Hon har inte ringt, inga sms eller mail...! Jag Hade min blivande och min far hos mig. Tack och lov! För jag var skräckslagen!
Jag blev utskriven igår och hon har inte hört av sig... Det gör verkligen ont i mitt hjärta!
Bestämde mig för att vara "bättre" än henne, så jag ringde upp (efter att inte ha pratat på 3 mån.) för att säga att jag hade klarat o.p`n. Kommentaren:"-Jag vet."
Jag blev SÅ JÄVLA LEDSEN!!!
Vi pratade även om varför hon inte är bjuden på bröllopet, men det förstår hon inte... Och så sätter hon min lillasyster (som är 16 år) i kläm. För syrran ska komma och det vill i "vår" mamma...
Kan jag få lite påhopp nu?;)
Skämt o sido...Historien om vad som är infekterat i vår relation är alldeles för lång för att dra här... Men vad tycker ni?
Gör jag helt åt hellskotta fel? Det enda hon lyckas med hela tiden är att såra mig och få mig att känna mig mindervärdig...