• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Fru E

Vickan-på min avdelning (vi är 13) är det två som går hem nu i maj och en pappa som går på föräldraledighet antagligen 2010. Till de som går i maj håller vi på att leta vikarier så lyckas vi snart så kanske det går att förlänga deras vikariat som tur är.....dessutom kommer vi få en pooltjänst som ska vara till hjälp för alla så jag har inte så dåligt samvete längre.....

• Fru E

Nenne-ja först ska man ju vara nära att plussa men det kommer

• muggles

Lappis: men vad skådar mitt norra öga???!!!! Ett svagt streck (hur svagt det än är) är ju ett plus! Ett test kan ju aldrig visa fel åt det hållet. VAD HÄRLIGT! Hoppas nu bara att allting är bra också (tänker på blödningen) men du har ju inte ont så det bådar ju gott!!! Håller alla mina tummar!! TJOHOOOOOOOO!!!!!

Cicci: hoppas det går bra på jobbet idag! Härligt med fint UL.

koko: åh vad skönt att de hittade hjärtat!!! Vad bra att de plockade det här med vaginos också (jag visste inte att man kunde få det). Särskilt innan resan. Varför är det bra med olivolja därnere???

• MSW

mitt i denna spänning, som gör att jag knappt vågar andas, så dog min webbläsare! Starta om innan jag kunde läsa vidare!!!!

Lappis!! kommit fram till cvl????????

Cicci: känner du dig lugnare nu efter UL att allt är som det ska med bebben? Och har du talat om på jobbet än?

• FruCicci

MSW, jag känner mig lugnare efter UL, han hittade inga fel! Kollade hjärta noga etc...

Har inte berättat än!!!!!!!!!!!
    Phuuuuu skit nervös, tror jag ska försöka hinna innan 10.00....

• muggles

Nenne: härligt att du hittade böjen förresten!

Hoppas att Frejis kommer tillbaka innan vi fyller år Vi måste ju hinna ta en virtuell drink...

Förresten, apropå drinkar - blir det maskerad nu då?!

• muggles

Fasen jag har ingen ro att jobba nu...

• Fru E

Lappis-tar de inte emot dig på CvL så sätt dig på gynakuten och vägra gå därifrån förrän du fått ett UL!!!

• nennesjuttioåtta

maskerad!!!!!!!!!!!!
    åååh jag som tänkte på det bara för någon dag sen.

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!