• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • fru AM

Frullan: huvudet på spiken. Avsugning var ordet som gjorde Vicks Blå begripligt!

Sedan är glidmedel guds gåva till sexkoma-par med små barn. Snabbar på processen och det hela blir väldigt kul.

Nu har Sexologen från Stureplan talat och ska försöka bli sams med mannen (om han bara slutar att vara så dj-la dum)

• Lapinette

AM - slå något hårt i hans huvud så blir han säkert snäll och go !

Det där med glidmedel har jag aldrig provat på ... men det kanske beror på att jag är rena halkbanan ...speciellt nu med en jäkla massa proggisar.

Vicks Blå och avsugning??!! Men då sätter man väl tabletten i halsen, hostar och råkar bita av den??!! Låter livsfarlligt och varför? Förstår till visso nennes polares polare som hade en make vars pitt luktde eller var det smakade gamla räkor.

• BrudSommar2006

Liten, jaså har de en kvot att fylla, det är alltså inte luckor i bokningskalendern som räknas. Jaja, nu har jag ju två tider bokade på två olika ställen, det får räcka.

AM, lycka till, vi håller på dig!

Nu ger jag upp här, ska hem till Iris som just nu busar med mina föräldrar. Trevlig helg!

• start september

Aha - nu fattade jag Vicks blå!

Sex är svårt att få till och hinna med - man får ta det på helgerna när tjejen sover middag. Glidmedel är ett måste och närhet får man slöa med annars, funkar att kramas iallafall med ett barn som är vaket.

MSW, hon är sex månader nu.

Trevlig helg på alla! Här blir det hemmafixeri, lite julklappsshopping, fika med vänner och SOVA.

• viktualia

inga gröna pluppar på någon av er på hela kvällen.. har inte orkat skriva något förrän nu..

...snart är min tillvaro som gräsänka över för den här gången och att det dessutom är FREDAG gör ju hela projektet ännu bättre....

...synd bara att jag är så sjukt trött och att maken är försenad...

• Mrs  B

Godmorgon!!!!!!!!!!!!!

Fick faktiskt sova till 7.30 idag (HURRA), med ett avbrott vid 5 då Max kom in, men skönt att få sova iaf.

Har dock fått "skit" i ögat igen.....
    Tur vi har lite medicin kvar från då Max hade ögoninfektion.

Maken och Max är nu på soptippen och kommer hem sen med frallor, MUMS!!!!!!!!
    Själv har jag lussebullar på g och en BUSIG Malte.....

BS
    Igår bakade jag när Malte sov, idag får han sitta i sin barnstol när jag bakar ut bullarna.
    Max älskar att hjälpa till så där är aldrig något problem.

Liten
    Igår åt vi middag tillsammans för första gången alla, och vi åt samma mat SAMTIDIGT!!!!!!!!!!!
    Helt otroligt och väldigt kul och trevligt!

• viktualia

Tjoho!

Nu är maken hemma och jag har fått min Kanebo-mascara! Resultatet när jag la på den var verkligen otroligt mycket bättre än min gamla! *nöjd* Blir spännande att ta bort den ikväll sen också!

• Lapinette

Oj vad lugnt det är här inne. Är alla ute och julshoppar?

Vi har varit iväg en sväng och handlat lite småsaker till hemmet plus massor med mat. Har nu hängt upp nya gardiner, ställt julblommor i fönstret och gjort en bricka full med ljus och julgranskulor (de hamnar där istället för i granen). Nu kokar kolan och ikväll blir det muggles laxrecept eftersom jag tydligen ska äta spenat .

• fru AM

Måste klargöra detta med glidmedel - det kan vara mycket roligt att använda under själva förspelet bara också!

Vicks Blå ska man suga på ett tag, sedan kan man lagra den i kinden medan man tar sig an större grejor.

Nu ska sexologen gå och kanske praktisera lite istället... Vi är sams - men mer pga av att ingen orkar sura längre, inte pga av att vi talat ut om något ... Det funkar

Trevlig lördagkväll önskar jag er!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!