• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Lapinette

Ska ni hitta på något skoj i helgen?

• Fru E

Här blir det 40års kalas och bus med mina brorsbarn

Sen får vi nog börja öva inför ÄL med

• Lapinette

Ingen som ska göra något roligt? Själv planerar jag för en promenad på Kungsholmen. Vill hitta kuddar på ROOM, äta franska bakverk på Petit France och besöka en möbelaffär som vi fått tips om. Sen blir det att åka till mamma och hämta gardinerna som hon har lagt upp och sätta upp tavlor i rummet som svärmor ska få sova i när hon är här. I övrigt har vi inte planerat så mycket. Käkade ju ute igår, moules frites så jag tror vi håller oss hemma. Kanske bio? Har ni något tips?

• Fru FruLLan

Hejsan tjejer
    Jääääklarn vad det tar tid att läsa ikapp.... men det var MYCKET underhållande kan jag säga. Jag borde ta och spara ner nenne klipp nånstans och ta fram och läsa när jag funderar på hur världen är funtad. Då skulle jag bli glad igen Kan du inte komma till stcokholm snart igen så även lilla jag kan få träffa dig.
    Och er alla andra så klart!!!!
    Julbrunch?

Nåja rolig ikappläsning. och jag blir både glad och avundsjuk på er alla som har sexlust och sexliv

Faaaaan börjar fundera på vad som är fel på mig.
    Tänker inte heller på sex nånsin och har inte lust. Men VILL i mitt huve ha sex och MYCKET sex så.
    men det blir liksom inte av... Såååå tråkigt. Kanske även beroende på att maken jobbar som ett jehu.

Tips??? Hur får man igång sexlivet? Känner mig lite orolig för att jag inte tänder till längre....

Däremot hade jag en religiös upplevelse på hästryggen igår. Kul att en viss sorts ridning får mig att jubla iallafall
    Det var en sån här gång som man bara kände WOW !!!!
    Såååååå ska det kännas. värt många timmars dresasyr tragglande.

Ganska ointressant jag vet... sorry... men det var så sjukt härligt. kanske nån annan gammal häst mupp fattar...

Nåja.

Själv har jag varit och tagit blodprov till kuben på morgonen och sen gungat i en halvtimme. Så trååååkigt men borren älskar det och hade gladeligen gungat mer...

Nu håller jag på att baka limpor och ska baka pepparkakor också. lussebaket förra veckan gav verkligen mersmak.

Lappis: försvinn inte från tråden!!! Det är bättre att du är här och är arg. det kan vi ta. Gör några ilskna röda gubbar, de är bra!!!
    Förstår också att du är arg. Vilket jävla sätt!!!!

cicci: NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ inte magsjuka igen! Faaaaan stackars victor! Vilket skit , lilla gubben.

Kokos: Kul att sexet är på topp. Lite avis är jag dock.... kan du inte maila länken till galleriet till mig. orkar inte bläddra tillbaka och hitta telisens adress.

Näe nu ska här knådas.
    På återseende.

• Lapinette

EA - det låter trevligt, både 40-årsfesten och övningarna ! Själv sa jag till maken igår att jag inte känner nämnvärt för sex då jag kletar upp Crinone 2 ggr per dag. Innan var det fruktansvärda flytningar, nu är det progesteron och som extra krydda svärmor här i 6 dgr. Sexlivet ser inte så där jätteljust ut i december.

• Lapinette

Har inte så bra tips gällande sexlivet mer än att försöka få till en snabbis lite då och då även om man är trött. Ofast är det ju så att ju mer man får desto mer vill man ha.

• Fru E

Lappis-maken har varit lite svältfödd nu de två senaste veckorna då tanten seeeeeeeegat och krånglat så

Slår ett slag för snabbisar jag med desto mindre tid man har på sig ju mer "förbjudet" känns det

• Lapinette

Så nu fick vi avdrag på höjningen. Langley betalar vår skidfrakt (600 kr) som kompensation. Tyvärr är det så, det lönar sig oftast att klaga.

Nu springer jag på lunch!

• fru AM

Hej nu är jag här igen!

Sextips till tantbesökta och vagiatoranvändare ... Vicks Blå-tipset!

Rullningstekniken har redan avhandlats ser jag. Har aldrig försökt. Har så mycket ben och armar ivägen så jag tror inte det skulle funka ...

Mugglan: svischade förbi en fin komplimang från dig för ca tio sidor sedan ... TACK!

Kan meddela att min självdiagnos igår kväll var helt riktig ligistdoktorn Frasse konstaterade liksom jag en ytlig blodpropp. Ordinerade pensionärssalvan Hirudoid. Skönt att det inte är farligt men jag känner mig väldigt ofräsch och GAMMAL

Dessutom har ett gräl modell STÖRRE blåst upp mellan mig och maken (pga av att han aldrig hajar att han kan VAB:a när Livia är sjuk. Det var en månad sedan jag ens hade möjlighet att vara i ateljén. Precis när jag börjat komma igång kom sjukdomsvågen ...

• Fru E

Och nu försvinner Skånetjejen på lunch med viiiiiiiiiiiiiiiin som uppladdning inför julfesten på Hilton

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!