• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Mrs  B

Skickar kramar och krya på dig till Wictor!!!!!!!!!

Vi åkte på det hela familjen plus mina föräldrar.

• Telemarkgrrl

Lappis, jag tror att alla charterbolag har liknande bestämmelser om valutaförändringar. Ni får åka reguljärt i fortsättningen helt enkelt!

• Mrs  B

Telis
    Vågar knappt skriva det eftersom många kanske tycker att det är ett "skitmärke" och billigt skräp......
    (*viskar* Oriflame)

• Lapinette

Telis - då har aldrig valutan ändrats under alla år eftersom både jag och min mamma (som reser väldigt mycket) aldrig har råkat ut för det tidigare.

Mrs B - jag har fått ta jobbiga samtal eftersom maken inte pratar svenska men sen Tele2 incidenten så tar han han dem .

Vilket fall som helst. End of discussion.

• _koko_

Cicci - Hoppas även jag att du slipper, men den som går nu verkar vara extremt smittsam. Minttu är dock ett tips, kanske starksprit i allmänhet funkar? Hmmm, dåligt tips till dig inser jag nu...

Nenne - Du på rygg, P ligger ovanpå, dina ben runt hans midja typ, rulla runt, och vips sitter du på knä ovanpå honom. "Vips" får tas med en nypa salt, ibland funkar det ibland inte... Vill man kan man ju rulla ett halvt varv till, men då landar man nog på golvet om man inte redan ligger där eller har väääldigt bred säng.

• Lapinette

koko - man kan alltid rulla tillbaka ... så man inte hamnar på golvet. Har inte hängt med, varför denna rullningsdiskussion?

• nennesjuttioåtta

Koko
    Det får bli till helgen, ikväll ska vi inviga babyoljan i duschen (maken blev alldeles schwiiinnng bara han såg flaskan ) Här ska smörjas!! (och nej, vi kör bara i det rätta hålet, om någon undrar.)

• Telemarkgrrl

Lapinette skrev 2008-12-05 10:18:46 följande:

Telis - då har aldrig valutan ändrats under alla år eftersom både jag och min mamma (som reser väldigt mycket) aldrig har råkat ut för det tidigare.
    Bara när jag har åkt då.
  • Telemarkgrrl

Mrs B, jag bryr mig inte om om det är ett skitmärke eller inte, det vore så roligt att kunna ha mascara, åtminstone ibland. Var hittar man Oriflame, är det ett sånt där home party-märke?

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!