• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • nennesjuttioåtta

Härligt att höra Lappis!

Faaan jag är kvar här än! Nu måste jag logga ut!

HUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEj Frullan! Vad gulligt av dig! Och jag kan förstå upplevelsen på hästen, även om jag inte rider själv. Men liksom bara WOOOAAAAHHHHHHH Det där vill jag göra IGEN! Nu direkt!!!

Sextips. Har inga. Det går upp och ned men igår fick jag ett nyp trots att maken sa att nejjj vi kör väl varannan va? Men då visade jag oljan jag köpte och det triggade tillräckligt och är ribban redan uppe så brukar det inte bli flopp här iaf. Men har man inte hat på ett tag så tänker man liksom inte på det. Sex ger mer sex. Men som jag sa till Sweetie, närhet är viktigare än klimax!

• nennesjuttioåtta

AM
    oooh, jag klarar mig utan vicksen (måste prova dock!) men jag gillar att tillfredsställa honom (jag är nog fanimej världens bästa fru).

klart maken ska VABBA!

Jag har hirudoid mot mina ständiga blåmärken, fast nu var det länge sen jag använde det. Inte är du gammal för det heller. Men jäkligt vacker, dela med dig kvinna!

• fru AM

Måste tillägga att Vicks Blå även funkar omvänt!

• MSW

Nu har jag kommit till mitt första inlägg.. Men har fortfarande fyra sidor kvar, men nu är sonen missnöjd och jag hungrig!

Lappis: Vi fick ändrat pris på vår (reguljär) flyg till Thailand, det fick de så länge vi inte slutbetalat resan, men de hjälpte till med att hitta resa med annat bolag då..

• nennesjuttioåtta

lapinette
    hahah näe men vi är ju i en annan situation. Vi MÅSTE ju rent krasst gå all the way. Men de andra som inte orkar/har tid att ha sex kan det ju börja medd närhet och hålla det vid liv och helt plötsligt så är metspöt inkastat i garaget.

• BrudSommar2006

Vicks blå, urk, nej det blir inget av med det här inte.

AM, hur är det med Livia?

Fick äntligen tag på sjukgymnasten jag blev rekommenderad av läkaren och fick en tid den 7:e januari! Det är ju så långt dit så de sex till åtta veckor som jag har på mig att stretcha musklerna medan kortisonet verkar ju nästan har gått när jag väl får komma dit, suck. Får nog hitta en annan sjukgymnast och chansa men har inte riktigt tid att undersöka just nu.

I helgen är det lek & plask, namngivningsceremoni kombinerat med adventsfika hos min bror och sambo och så julbord med present till barnen, tomte och julsånger på Nygårds värdshus ute hos oss på söndag. Fullspäckad helg alltså.

• nennesjuttioåtta

eller bussen, kanske man ska skriva. Ett metspö gör ju varken till eller från....

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!