• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • nennesjuttioåtta

har aldrig vattenfast mascara. Jag byter ständigt och går på all möjlig reklam. Nu köpte jag en som utlovade lösögonfranstäthet men icke!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... Så här sitter jag med mina flugben.

• Fru E

jag tycker den vanliga masterpiecemascara är bra

• nennesjuttioåtta

Jag tror det blir råspont ändå i sovrummet. Maken är mest på och vi är så veliga när det gäller tapet så då blir det väl aldrig av. Men tror det kommer bli grymt snyggt ändå!

helt otroligt, men jag tror vi har för mycket möbler trots att vi flyttat från en liten tvåa till hus. Hur är det möjligt!?!?

Imorgon ska jag på akupunktur igen. 3 veckor sen sist och nu har vi ju inte ens insemination på gång. Så inte vet jag vad det ska ge för något. Fan, det känns som helt jävla omöjligt att få till en liten knodd!

• viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2008-12-02 21:57:56 följande:
    hahhaa ni hade visst hunnit skriva en massa inlägg emellan...hej vickan! vadå, blev det för mycket snack och för lite jobb 2006 menar du?
    Giggle 3 joo... det är just det jag menar... Avoiding Eye Contact
  • nennesjuttioåtta

ååå har en gammal kollega (eller f d ska man kanske skriva, 35 är nog inte så gammalt ) till maken som är på jorden-runt-resa! Han och hans tjej separerade i somras efter att de inte kunde enas om de skulle ha barn eller inte (han ville men inte hon). Så de sålde huset och sen drog han. Sitter och kollar in hans resedagbok och jag är jävligt avundsjuk! Men endast på själva resan...

• nennesjuttioåtta
    viktualia skrev 2008-12-02 22:04:06 följande:
    joo... det är just det jag menar...
    *suckar nostalgiskt* Vilka tider! Jag var helt BT-rookie och blev hög på att folk svarade på mina inlägg så jag kunde inte sluta skriva! Ungefär som nu då men jag inser ju att jag överlever om jag inte svarar på vad ALLA skriver i ALLA trådar... . Nu sjunger maken i duschen. Måste gå. eeeeheheheheh!
  • Ore

Vickan: Jag har testat Kanebo 38 grader, och har inte köpt någon annan mascara sedan dess (och nu har jag även fått svärmor att köpa den till mig!)

Tycker den är superbra. Sitter superbra, men försvinner när man duschar... Litet jobbigt när den ska sköljas bort utan att man duschar, dock... Det krävs litet sköljningar eftersom den inte rinner bort, utan smulas bort... Men det är det värt!

• Lapinette

Jag använder en slags rullteknik när jag tvättar bort den. Tar ögonfransarna mellan fingrarna och varmt vatten och så rullar jag av den. Min hudterapeut hatar den! Faktum är att en tjej på den andra tråden tipsade mig om Kanebon OCH hudterapeuten .

nenne - akupunkturen kanske hjälper er på naturlig väg. Jag kommer definitivt att gå i vår om det här försöket misslyckas.

Och vad då har du inte förstått tjusningen med mögelost och pepparkakor. Såååå gott!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!