• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • kängu

nenne haha insåg sen att det lät RIKTIGT sjukt

Nu börjar jag genast hålla tummarna även för dig Ore... hm har inte så många tummar. Ska försöka binda ner hundarnas små tummnaglar i någon "hålla-tummarna" liknande pose.

Och 6000 kr låter verkligen galet dyrt...

• Lapinette

nenne - har du ont i brösten? Denna gång har jag sjukt ont innan äggplock!!!!

• nennesjuttioåtta

nope, inte alls. *klämmer* Så då borde den inte ha varit iaf. Vilket är bra eftersom vi inte orkat sexa så mycket. Men igår blev det av och jäklar i bängen vad skönt det var att slippa tänka på stackars grannen som sitter i soffan på andra sidan väggen och tittar på TV (hon fick sen ett par hörlurar av sin son, vet inte hur vi ska tolka det)
    Vad är det som gör att tuttarna ömmar så?

• Lapinette

Säkert hormonerna jag har tagit men jag har inget minne av att det känts så här förut. Fast minnet är jäkligt kort! De har varit så ömma att maken har fått tuttförbud .

Hörlurar till grannen ja, jag säger då det. Väsnas du så dant? Vi har inte lyhört här men ibland är jag orolig var den trotsiga 3-åringen på andra sidan väggen hör.

• nennesjuttioåtta

jo, de där hormonerna är ju inte att leka med. Jag hade ju också tokont förra cykeln och det kanske också berodde på hormonerna (fast jag tog ju bara 75 enheter, men ändå). Då var det inte roligt i flera veckor. Helt i onödan.

Högljudda? Om andan faller på så ja (fast det är inget jag är stolt över, det känns lite pinsamt). Fast vi kan göra det hur tyst som helst också (in case of emergency)!! Med risk för hjäenblödning.

• nennesjuttioåtta

å det är inte bara jag som låter *hmmpfff!*

• Ore

Tack Kängu, men jag tror jag klarar mig utan tummar denna gången... Alla håller tummarna för lapinette istället, tycker jag. Blir jag gravid så blir jag, och om inte så har jag ju precis börjat försöka. Men hoppas kan man ju fortfarande...

Nenne: har inte räknat exakt, men köksplaneraren sa något om cirka 10 m2... Och jag tycker nog att det är litet väl mycket att lägga på kakel. Prisnivån på kakel i övrigt är att för 1000 kr/m2 kan man få ett av de mer exklusiva mönstren, kom vi fram till...

Men litet surt är det fortfarande...

• Ore

Högljudda, tjejer? Jag är nog inte extrem, men nog skulle grannen kunna höra oss ibland, om hon lyssnade...

• nennesjuttioåtta

En gång hälsade vi på hos en kompis, och hans granne lät som en dålig tysk porrfilm (som om jag kunde jämföra, men jag har egentligen ingen aning men fantiserar vilt här) och de slutade aldrig! Sängen dunkade i väggen hela tiden och båda lät som att de hade satt nåt i halsen (nej, inte en penis utan mer en nöt, pwaahahah det blir ju tokigt hela tiden!!! ) Och när man trodde att ääääntligen hade de kommit, så började de om igen. Helt otroligt! Och då hade den där kompisen ändå fått igenom en tilläggsisolering för värden, men det hjälpte föga. Och så hoppas jag att vi inte låter för det var verkligen bara komiskt.

• Fru E

Tjingeling!!

Men guuuuuuuuuuuud va ni skriver

Här har man suttit fint hela förmiddagen så var det tyst och när man går på möte och sen tränar så passar ni på. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det sååååååååå tråkig e jag väl inte fniss fniss

muggles-vilken bransch jobbar du inom? Jag kan ett företag som rimmar på AMs pojknamn men vet inte om jag har rätt

Tycker det är jättesvårt att välja tapeter till ett rum. Näst i tur hos oss är gästrum/barnrum som jag hade tänkt ha rätt så netrala tapeter i och sedan istället leka lite med olika tyger på väggarna i form av paneler eller uppspänt på träramar.....men har inte hittat någon snygg tapet än dock. Ska spana in era länkar

Hehe när vi hade våra vänner nere för några veckor sedan blev det lite runt under fötterna för dem på kvällen och sen rätt som det var så vaknade jag av att de stönade rätt så bra i vårt gästrum (är vägg i vägg med vårt sovrum) och när de precis slutat så började de om igen. Förklaringen (de sa det vid frukosten) de hade morgonen efter var att han hade fått kramp i vaden och hade så ont att han stönade av det och bet i kudden, yeah right att man låter så då!
    Ingen favorit att ligga att lyssna på när andra har sex......

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!