• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Lapinette

nenne - rött är ju snyggt till ek. Någon mörkröd härlig färg.

• Ore

Vad ni fick fart bara för att jag var på möte ett tag...
    Okej, kanske inte "för att" men medan jag var på möte i alla fall. Fattade inte hur många sidor det var, så när en leverantör ringde mig nyss så sa jag att jag var upptagen ett tag till, de fick komma upp om en kvart

Tapeter behöver jag också kolla, ska lägga länkarna bland favoriter... Även om tapetsering inte är än på ett tag behöver jag nog ta tag i detta. Och så gillar jag planeringsarbetet bättre än det praktiska arbetet (idag skulle det innebära ösa isolering... Nej tack. Titta på tapeter låter roligare).

Ska omedelbart ge mig in och skriva något i min presentation och se om det gör att man kan se bilden i ett större format...

Sedan återstår att se hur länge jag vågar ha bilden så... Vill ju inte att min syster, som planerar bröllop och kollar in hit ibland, ska se mig i en tråd angående barnkarusell... Då lär jag få förklara en del, och jag vill ju vara hemlig ett tag till. Även om hon lär bli den första som får veta, efter mig och maken och er...

• Ore

Japp, bilden är litet större... Kolla på.

Vill någon se mer bilder på mig så kan ni säga till, jag kan inboxa den e-mailadress jag har registrerat mig med på FB...

• Telemarkgrrl
    Ore skrev 2008-12-02 15:17:09 följande:
    Japp, bilden är litet större... Kolla på. Vill någon se mer bilder på mig så kan ni säga till, jag kan inboxa den e-mailadress jag har registrerat mig med på FB...
    Ore, det är klaaaaart! Inboxa på, jag vill se bilder!
  • Lapinette

Telis - antecknar för fullt. Du har bra smak!

• Lapinette

Ore - vad är det för bilder? Ser gärna !

• nennesjuttioåtta

shit, jag har så många fönster öppna nu att jag blir helt snurrig! Har fått fyr i kaminen i alla fall så att fingrarna inte domnar bort (nåja, riktigt så illa är det inte).

Snart är det dags att knåpa ihop en lassagne!!!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!