• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • fru AM
    Telemarkgrrl skrev 2008-11-21 10:48:28 följande:
    AM, jag är redan skeptisk när du pratar om "mörkblond och något skäggliknande i ansiktet".
    Du ska se att du blir swept off your feet ...
  • nennesjuttioåtta

AM
    nämen vilken tajming att jag loggar in! Vad kul att det kom fram! Hoppas det kommer till användning. Hoppas att det inte gick sönder alltför mycket! Puss på dig och ha det skönt i soffan! Hoppas BM ringer snart så att du kan slappna av ordentligt nu!

Liten
    Oooh, jag vill veta hus också!

Saffranin
    Kul att se dig kika in!

telis
    kladdkakan med after eight var ju RUGGIGT god! Tack!!!!

Gosnosen!
    NOOOOOOOOoooooooooooooooo..........! Vad ledsen jag blir för er skull!!!! Hoppas att den där kön rör på sig snabbt nu! Massor av kramar!!!!!!

• Fru E

EGO: Hmmm.......kan man ha liknande ÄL flytningar inför tanten med???
    Var på toa nyss (intresseklubben antecknar va ) och då var det "blött" i trosorna av vita/genomskinliga slemsaker (ursäkta detaljerna....men ni är kanske vana ) men inte trådiga som ÄL flytningar är utan mer "rinniga och vattniga" har haft det den senaste veckan nu....är på dag 29 idag och inga spår av tant eller tant

• Liten med Mindre

EA - hoppas på att slasket är något annat.

Nenne, post-flaggan är uppe.

• Fru E

weeeeeaaahhhhh det snöar för fullt ute

• fru AM

EA&MJ skrev 2008-11-21 11:26:16 följande:

EGO: Hmmm.......kan man ha liknande ÄL flytningar inför tanten med??? Var på toa nyss (intresseklubben antecknar va ) och då var det "blött" i trosorna av vita/genomskinliga slemsaker (ursäkta detaljerna....men ni är kanske vana ) men inte trådiga som ÄL flytningar är utan mer "rinniga och vattniga" har haft det den senaste veckan nu....är på dag 29 idag och inga spår av tant eller tant
    Det är du och jag, EA som rannsakar trosorna just nu ... Du kanske är gravid - då brukar flytningarna öka och ändra karaktär ...
  • muggles

gosnosen: NEEEEEEEEEEEEEJ, det var det andra tråkiga beskedet jag fått idag. Groumpfkram!!!

EA: låter som att det _kan_ vara grav-flytningar... (hade jag nämligen)

Liten: jättefint kök!!! Vad många sovrum på så liten yta - måste vara små rum...? Jag tyckte inte alls huset såg så farligt tråkigt ut på utsidan - finns allt värre 60-talshus enl mig... Mysigt med spisar/kakelugnar!

• Fru E

AM, muggles-hehe har ju aldrig varit gravid så vet inte men så här mycket brukar jag inte ha innan tanten....känner att det rinnar till ibland och tror att tanten kommer men är vara vattniga flytningar som kommer......samtidigt har jag nada symptom så e lite tveksam till det hela

Bor i närheten av Tinga i närheten av Lund , började snöa igårkväll men är +1 grader

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!