• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Mrs  B

Fråga:

Hade oskyddat sex igår (stundens hetta , dock inget klokt beslut nu så här i efterhand )

Var på dag 12 igår och är nu orolig för att ÄL är på g, vad gör man???????????????????

• Mrs  B

Liten
    Funderar också på det.....hmmm
    Ska man ringa bm innan eller bara åka och köpa?????

• Liten med Mindre

MrsB - in på Apoteket och fråga efter det. Så gjorde vi den gången skyddet sprack.

Det känns som evigheter sen jag var rädd för att bli gravid...

För min del kunde budgivning gärna uteblivit, och att vi fått huset för en spottstyver. Nu börjar vi tveka om vi tycker det är värt det, och om priserna kommer att gå ner mer. Fast tar vi ett annat hus lär vi få renovera mycket. Detta var ett av de få vi sett på senare år där vi inte tyckte att det mesta behövde ändras.

• Mrs  B

Liten
    Ja, detta är en väldigt konstig sits......
    Har aldrig befunnit mig i denna.
    Vilken koll jag kommer att ha framöver, tror mig....

Pratade med bm och det var ok med Dagen efter piller.

Jag vill ha en till i framtiden men maken tvekar så vi får väl se hur det blir om några år. ????

• MSW

Liten: Spännande med budgivning!!

Här är snö idag! knappt så att det täcker marken men ändå! nu är sonen missnöjd!

• BrudSommar2006

Mrs B, om maken tvekar över en till så skulle han väl ha tänkt på det tidigare! Det ska väl inte bara vara ditt ansvar, har hört att de där pillerna inte är så roliga att ta men jag kanske har fel, har ju aldrig provat själv.

Liten, jag tror inte att det är någon fara med husköpet om ni inte ens är uppe i utgångpriset, det kanske går lite upp och ner nu närmsta tiden men på sikt så kommer ju priserna inte att fortsätta sjunka och ni hade väl inte tänkt flytta på länge i så fall? Lycka till!

Saffranin, är själv lite allergisk mot Anna Wahlgren men gillar Katerina Janouchs tjocka bok om graviditet och barn, minns inte vad den heter.

• BrudSommar2006

Hoppas att det går vägen idag för Gosnosen, med tanke på den dåliga statistiken vi haft här på sista tiden så borde det ju faktiskt gå vägen.

• BrudSommar2006

AM, hur är det med dig? Har det slutat sippra?

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!