• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Telemarkgrrl

Oms, jag har ingen aning. Jag har inte brytt mig om att fråga eftersom det inte kändes som det spelade någon roll.

• Telemarkgrrl

AM, jag förstår att du inte vågar dig ut. Du får säga till om jag ska komma med nödproviant så du inte svälter ihjäl där hemma!

• Mrs  B

Många kramar till Gonosen!!!!!!!!!!!!

Ska snart iväg och köpa de där pillren, väntar bara på maken som ska komma hem efter ett kundbesök.

Eftersom vi innan pratade om att skaffa ett syskon till ville jag inte ge mig in i preventivmedelkarusellen för mycket eftersom jag nu mår så bra utan. Är annars väldigt noga med kondomer och när det ska ske, men igår blev det som det blev tyvärr. Får ta smällen nu......
    Hoppas på lite biverkningar och att jag slipper ta de fler gånger.
    Annars får vi tänka om.

• Telemarkgrrl

Gosnosen ställ er i kö iallafall! Vem vet, ni kanske hittar en egen donator och om två år kanske du ångrar dig annars.

• Izzie

Gosnosen - Fy vad tråkigt! Skit skit skit
    Det hjälper väl inte så mycket, men jag skickar en stor varm cyberkram iaf

• fru AM

Gosnosen: förstår att det är svårt med äggdonatorer om alla är gravida osv ... Men det finns alltså chans på kortare kö i Finland & på Island!? Hur lång är kön i Sverige (utan förtur) - minns inte?

• Izzie

Vad krävs för att godkännas som äggdonator?

• Liten med Mindre

EA - handlade på FRK på Åhléns City. ett för mig okänt och billigt märke, enkla vardagliga klänningar, hyfsat figurnära.

• _koko_

Gosis - Usch, vad tråkigt!!! Blir så ledsen för er skull.

AM - Gulp! Håller tummarna för att det slutar sippra snart och att BM ringer med lugnande besked!!

Telis - Jag sparar presentuthämtet tills efter lunchen så kan du bestämma om du vill följa med och spana in hunken. Jag brukar dock sällan falla för såna som "alla andra" tycker är snygga, så det ska bli intressant.
    Och det stämmer, AM, jag är bara riktigt farlig under äl, hahaha...

Liten - Spännande med husköp!

muggles - Supermysigt med dejt!

• fru AM

MrsB - kan inte maken köpa dagen-efter-pillrena? Eller förresten det kanske är jätepinsamt att som man stega in - de kanske tror att han tror att de hjälper mot baksmälla ...

Ang. mitt läckage: Mycket troligt att det är ansamlingar fr natten som kom i morse - men jag vill ju inte att det ska komma något alls! Ska bli intressant at få höra fakta när (om?) BM hör av sig ...

Telis: Tack vad gullig du är! Men jag skickar maken att proviantera innan han sticker till jobbet, eller så får han vara hemma och vakta telefonen ...

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!