• Nalle Puh 40

Maj 2009 :-)

Maj tråden är nu stängd men här kommer fortsättningen:

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

• Svar på tråden Maj 2009 :-)
  • Hemlig2009

Bra idé! Det ska vi absolut göra om vi inte hittar någon. Sökte lite på gamla trådar här och fick några tips, men då kostar det också flera tusenlappar. Det är ju proffsiga bröllopssolister men ändå.

• anja1661

Nalle puh 40 - vi kommer ha vinröda rosor (passion), vinröda tryckta servetter, vinröda dekorationer på tårtan, vinröd löpare på borden, tärn och näbbklänningarna i vinrött.....
    ja det e säkert något mer men jag kommer inte på mer nu.

jo inbnjudningskorten och tackkorten kommer ha något vinrött på oxå..

ni då??

• anja1661

Soon and very soon skrev 2008-11-16 18:11:20 följande:

anja, H&M har en fin hello kitty klänning som e vinröd. (liten logga på bröstet med små stenar) finns på hemsidan)
    jo men jag vill inte ha kitty på bröllopet! helst inte köpt på de vanliga ställena som hm, lindex, kappahl osv...kasnke finns någon liten butik i stan eller nåt???
  • Tizia

Hej hopp ! Jag kan inte bestämma mig vilket färgtema jag ska ha... än så länge är inbjudningskorten i mörk cremé, vitt och guld... men jag vill ha en till färg på bröllopet.. I buketten och bordsdekorationerna etc.Nu e det så att jag älskar rosa men är väldigt petig med att allt ska matcha.. Och lokalens väggar är blå! Jag kan tänka mig å ha blåa blommor på borden men kanske inte i buketten.. Och jag vill gärna ha ngn färg mer än creme och vitt.. Någon som kan tipsa mig om ngn annan färg eller fina blommor eller hur jag ska göra.. ?? Funderar ihjäl mig och killen ser det inte som världens största "problem" precis =))

• Myrmor

Jag tycker brunt och blått kan vara väldigt fint om det är en ljusblå färg på väggarna? creme, ljusblått, brunt och guld kanske? Har sett ett par bilder med den kombon på projectwedding.com..

Tizia skrev 2008-11-17 12:45:11 följande:
    Hej hopp ! Jag kan inte bestämma mig vilket färgtema jag ska ha... än så länge är inbjudningskorten i mörk cremé, vitt och guld... men jag vill ha en till färg på bröllopet.. I buketten och bordsdekorationerna etc.Nu e det så att jag älskar rosa men är väldigt petig med att allt ska matcha.. Och lokalens väggar är blå! Jag kan tänka mig å ha blåa blommor på borden men kanske inte i buketten.. Och jag vill gärna ha ngn färg mer än creme och vitt.. Någon som kan tipsa mig om ngn annan färg eller fina blommor eller hur jag ska göra.. ?? Funderar ihjäl mig och killen ser det inte som världens största "problem" precis =))
  • Tizia

artist: Brunt & blått e superfint ihop.. men tyvrr så är det en lite mörkare grå/blå färg... Rädd för att det blir för "murrigt" med brunt då.. Vad ska ni ha för färgtema?

• Myrmor
    Tizia skrev 2008-11-17 12:54:40 följande:
    artist: Brunt & blått e superfint ihop.. men tyvrr så är det en lite mörkare grå/blå färg... Rädd för att det blir för "murrigt" med brunt då.. Vad ska ni ha för färgtema?
    svart, vitt, brunt koppar och guld .
  • Tizia

artsit: Snyggt !! =) Ska vi försöka oss på en promenad igen ngn dag??

• Myrmor

Åh då skulle jag nog hålla mig till en nyans till av vacker blå som binder ihop hela temat, eller kanske satsa på en djup hallonröd/rosa skulle vara snyggt!

Promenerar gärna, men är nyopererad, så inte nån långpromenad (gärna kortare!!) den närmaste veckan (dock innan 1 dec när jag har nästa op).

Tizia skrev 2008-11-17 13:08:23 följande:
    artsit: Snyggt !! =) Ska vi försöka oss på en promenad igen ngn dag??
  • Tx2

Svart verkar populärt! Vårt val oxå fast lite limegrönt blir det med. Och vitt förståss

Svar på tråden Maj 2009 :-)