• Nalle Puh 40

Maj 2009 :-)

Maj tråden är nu stängd men här kommer fortsättningen:

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

• Svar på tråden Maj 2009 :-)
  • Hemlig2009

Håller med Tx2, orättvist!

Du har rätt i att jag ska fortsätta leta. Det som stör mig är väl att jag börjar bli lite stressad när alla butiker tjatar om att det är 4 månaders lev.tid...

Jag har trots allt en Nixa-klänning som "back up". Kände mig jättefin, min sambo tyckte den var jättefin och helt rätt i pris. Vill dock prova den andra Nixan som jag tror blir ännu bättre. Ja okej, jag ser ett ljus i tunneln.

• Soon and very soon

Hemlig: det kommer att lösa sig, allt kommer att bli bra fortsätt att pröva så kommer den rätta!

• Hemlig2009

Åh, det var snällt sagt. Ibland är det ett vanligt "det ordnar sig" man behöver höra.

• Barret

Jag tycker inte alls ni behöver bli stressade.. är i och för sig ganska lätt att stressa upp dig när man hör alla här på BT. Njut av jakten. Jag håller tummarna.

• Soon and very soon

tror att man får extra stress av BT, en kompis fixade allt på 2 mån!

• Arla79

Tycker också det är orättvist för er som har hittat klänning

JÄTTEAVUNDSJUK är jag!!!

Jag har provat typ alla i min storlek i en radie av 20 mil... och inte hittat någon wow-klänning i rimligt pris. Nästa steg blir att åka längre bort o då börjar klänningen bli dyr när bensinen ska inkluderas

• anja1661

jag har hittat min klänning på millys men ska nog beställa den runt 15 jan...bara hoppas att min vikt ligger på det jag vill då. *kämpar*

när vi gifter oss har vi varit tillsammans i 4,5år tror jag det blir. förlovade sen mars 06. vi har hunnit få två barn oxå! blev gravid efter två månader!!! men sen ahr det bara rullat på!!!

jag är sååå kär i honom men han driver mig till vansinne ibland!!!

vi har fixat: lokal, kyrka, fotograf, hår, smink, naglar, trubadur, dekorationer, skor, tryckta servetter, löpare, meny, tårta, gästlista, bestämt klänning, bestämt tärna o bestman o toastmaster....

hmm...ja det e säkert mer men kommer inte på nåt nu...jo just det! vi har köpt halva ransonen av alkohol oxå. (4000)

ser ju nu att vi kommit rätt långt men ändå känner jag mig stressad och jag vet ju bara inte vad jag sak göra nu!!!

• Nalle Puh 40

Någon mer som inte har börjat med klänningen? Känner mig stressade när alla har fixat det

• Myrmor

Hello girls! Fd "artist" här. Här kommer en rad från mig så ni inte undrar vart jag tagit vägen. BT har bytt min signatur (den gjorde tydligen reklam) så tills vidare är detta mitt osexiga nick (håller på att debattera med communityansvarig om att få byta till nåt trevligare och mer personligt, annars får jag väl starta ett nytt konto *mutter mutter* ). Det går alltså inte att inboxa mig till min gamla signatur längre, utan tills vidare är det den här som gäller.

Vidare väntar jag på min kinaklänning, hoppas den kommer innan jul, sååå spännande!! Hittade duk-tyd idag, funderar på om vi ska köpa av det, 20 kr/m, vad tror ni? Blir typ 600/rulle. Hur mycket behöver man, suck, måste räkna på det där i helgen innan tyget tar slut!

• fröken sjunfors

Nalle: Jag har inte börjat alls.. Har varit inne på brides&beauties i borås, men de hade noll och inget.. prövade inte ens någon :-S Så jag har låång väg kvar..

081118 2: vad löjligt! hoppas du löser det med communityansvarige

Svar på tråden Maj 2009 :-)