• Nalle Puh 40

Maj 2009 :-)

Maj tråden är nu stängd men här kommer fortsättningen:

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

• Svar på tråden Maj 2009 :-)
  • Kärlekensskull

Känner oxå att det står helt stilla.
    Men ändå så är det massa grejer man ska göra men man vet inte riktigt vad?
    Det är ju faktikst bara 6 mån kvar och det går fort.

anja1661 skrev 2008-11-17 23:02:40 följande:
    oj vad trist missbilly! vårt bröllop får kosta MAX 50tusen och jag har så sent som idag räknat pengarna och fått klart för mig att som det ser ut nu så har vi typ 2000 till godo! men då är inte klänning och ring köpta ännu....bara inräknade.vi blir ca 60gäster.ni kan inte önska er bidrag till festen då??vi önskar oss bidrag till resa för det kommer vi inte ha råd med annars...fler än jag som inte vet vad nästa steg är??? känns som att det står helt stilla!!! vill ju fixa nu ju!!!!!
  • Kärlekensskull

När vi gifter oss har vi varit tillsammans i 4 år:)

fröken sjunfors skrev 2008-11-18 09:11:38 följande:

Jag vet att det fanns en speciellt tråd för det innan, men jag är lite nyfiken på hur länge ni har varit tillsammans med eran blivande =)Själv har jag och min sambo varit tillsammans i 7 år, i nästan 8 när bröllopet är
  • Hemlig2009

När vi gifter oss är det 2 år sedan vi träffades.

• LillEm

När vi gifter oss har vi varit tillsammans i ca 9 år och förlovade i ca 3 år.

• Arla79

Vi har varit tillsammans sedan nov 1999 så i maj blir det väl ca 9,5 år. Har varit förlovade sen 2004.

• Tizia

Min planering står oxå rätt stilla...lite stressande för man vet inte riktigt vad man ska göra nu.. För det e ju mycket kvar !!!

• förstagångsbrud

Vi har varit tillsammans i 5 år när vi gifter oss. Vi har bestämt att skicka ut inbjudningskorten vid alla hjärtans dag. Det känns länge kvar, men det är det ju inte! Vi måste ha det mesta färdigt när inbjudningskorten går ut, och det blir ju inte av att åka till festlokalen och "reka" innan jul! Så det kommer att bli en stressig tid känns det som. Men jag har ändå svårt att se vad jag skulle kunna göra redan nu?

• Barret

Har ni alla bestämt vilken musik ni ska ha under vigselakten och sådär? Vi har börjat fundera lite men inte kommit fram till något än.. Annars jobbar jag mest med trycksakerna just nu..

Det som är klart för min del är:
    Kyrka
    Festlokal
    Meny
    Brudklänning
    Fotograf
    Brudgummens kläder

kanske har glömt något...

• Hemlig2009

Jag är lite stressad över klänning och lokal som vi inte har bokat. Ja, plus det faktum att vi inte riktigt kommer till skott med ringarna. Ska ända träffa min favoritguldsmed på lördag. Jag hoppas på henne.

Jag vill inte ha någon dyr klänning men jag vill ju ändå känna mig fiiiiin. Vet inte riktigt vad jag vill ha heller, eller jo jag vet att jag inte vill ha en stor kjol men klänningen får gärna vara "arbetad" ändå. Har ni några tips tro?

Lokal har vi tre stycken att välja på men det ska ju kännas rätt och även kostnaden ska vara rätt. Ananrs känner jag mig lugn att vi fått så mycket på plats eftersom vi startade planeringen för ett par veckor sedan.

Vi planerar också att skicka ut korten till alla hjärtans dag, känns rätt lagom. Och så slipper vi ju då detta hemlighetsmakeriet!

Svar på tråden Maj 2009 :-)