• Nalle Puh 40

Maj 2009 :-)

Maj tråden är nu stängd men här kommer fortsättningen:

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

• Svar på tråden Maj 2009 :-)
  • Nalle Puh 40

Har inte berättat för någon om att vi ska gifta oss mer än de inblandade, vill att det ska bli en överraskning för alla

Tror vår mat bli ganska billig, ska handla allt själva eller våra mammor och ingen alkohol ska serveras.

• SweetSun

vi har berättat för en del, men tror nog att vissa får sig en överraskning när inbjudan kommer =P

Jag har ju inte kunnat hålla tyst så alla på min sida vet. det är lite av sambons kompisar som ännu inte vet.
    Det blir liksom aldrig av att man säger nåt, rätt tillfälle måste ju komma också...

• Soon and very soon

härligt sweetSun, att fler är glappiga! kan inte hålla tyst om nått! fick hem min slöja idag o den är jättefin! men vet inte om jag ska ha slöja eller tiara eller båda två! svårt detta!(lyxproblem jag vet!)
    kram alla!

• Tizia

Det e ju så svårt att hålla tyst samtidigt som det e kul om det blir en överraskning när inbjudningskorten kommer =) Har inte lyckats hålla tyst för de närmaste vännerna + mna systrar.. Man måste ju ha ngn som ger råd å så oxå =)

Soon: Har du beställt slöja på nätet ?? Isf vart ? Fattar inte att en slöja kan kosta 1500 typ... trodde att dom låg på 5-600..

• Nalle Puh 40

Det är så svårt att hålla tyst, helst vill jag skriva i tidningen att vi ska gifta oss så att ALLA får veta det men jag ska försöka hålla tyst tills inbjudningskortet är på posten.

Jag ska oxå ha en slöja men har tänkt hyra en, bli billigare så...

När ska ni skicka inbjudningarn?

• Tizia

Vi ska skicka våra i slutet av januari... längre än så kan jag inte hålla mig =)

• elsi

Vi skulle skicka innan jul, hade ordval mm klart men nu måste vi hitta en ny lokal, så allting är lagt på hyllan

• SweetSun

vi ska nog skicka ut i februari nån gång..

• Hemlig2009

Jag har berättat för en kompis som bor i USA för att höra om de har möjlighet att komma och för att jag kände att jag ville berätta för henne. Annars vet ingen. Tyckte det var svårast i början faktiskt.

Nu är det redan en vana att säga att man varit på stan tex när vi varit och tittat på kyrka. Tycker det är mysigt att ha en sådan här sak för oss själva. Iaf lite till.

Vi har nog tänkt att skicka ut inbjudningarna i februari, kanske till alla hjärtans dag? Familjen kanske borde få den en vecka tidigare... Vad tycker ni?

Får se hur många som ställer frågan när vi förlovar oss, när nu det ska bli...

• Nalle Puh 40

Har ni bästämt vigseldatum utan att vara förlovade, eller?

Vi ska skicka i mitten av januari...

Svar på tråden Maj 2009 :-)