• Nalle Puh 40

Maj 2009 :-)

Maj tråden är nu stängd men här kommer fortsättningen:

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

• Svar på tråden Maj 2009 :-)
  • kärleken förde oss samman

Vi har som sagt var budget på ca:60.000 och vi blir 75 om alla kommer.
    Här vet alla sedan i september, vi skickade ut ett "spara datumet" mail. Vi har väldigt många musiker i vår bekantskapskrets som ofta är uppbokade halvår i förväg så det var lika bra att skicka ut till alla.

Vi har en son på snart 1 år (4 december) och jag mådde inte alls illa när jag väntade honom, så där har jag tyvärr inget bra svar till dig fröken sjunfors.
    Däremot vill vi helst inte bli gravida innan bröllopet utan tanken är att börja försöka precis runt det eller alldeles efter (beror ju på när ägglossningen är)
    Så nu kör vi skyddat och hoppas på att det håller.
    Vi försökte nästan 18 månader med sonen så vi får väl se hur det går sen.

Igår blev det klart med musik till festen samt serveringspersonal.
    Har även köpt hem det sista pappret så jag kan göra klart inbjudningarna.

• Soon and very soon

jag har blivit gravid då jag ätit p piller sååå allt är uppet, jag mådde skit, spydde som en gnu o gick ner i vikt vart inlagd med dropp... men det slutade bra! 2 friska barn.

• Arla79

Åh, jag har haft likadant som dig förutom att jag inte har ätit p-piller.

Soon and very soon skrev 2008-11-15 09:19:21 följande:

jag har blivit gravid då jag ätit p piller sååå allt är uppet, jag mådde skit, spydde som en gnu o gick ner i vikt vart inlagd med dropp... men det slutade bra! 2 friska barn.
  • anja1661

jag ahr två barn 2 resp 3år och jag mådde lite illa i början bara....bara lite molande sådär...

döööösugen på choklad med första - upp 26kg
    dööösugen på citrusfrukter med andra - upp 15-16kg

• förstagångsbrud

Jag mådde illa under hela graviditeten med min son, det var så vi började misstänka att det kanske var nåt som inte var som vanligt...

• Kärlekensskull

Nu har jag fått min klänning!! Kan ju säga att dragkedjan på klädgarderoben har åkt upp å ner ett antal gånger nu. hihi!
    Men har inte vågad pröva den hemma ännu, bara i butiken.
    När ska ni skicka ut inbjudningskort??
    Har ni gjort klart festprogramen??

HA en bra helg allihopa!

• Tx2

Grattis till klänningen! Jag hade sprungit o kikat på den hela tiden.

Vi skickar våra slutet på januari början på februari. Med osa i mitten på mars. Gifter oss i början på maj.

Inte börjat kika på festprogrammen, vill prata ihop oss med våra toastmastrar först och vill inte tjata hål i huvudet på dem angående bröllopet så det tar vi tag i några månader innan.

• fröken sjunfors

Gjorde testet o det var negativt - skönt. Men får nog vara lite uppmärksam iallafall, för tycker det är en konstig "sjukdom" jag har haft nu.. Men idag har jag inte mått illa iallfall

Är överlycklig! Min systers väninna ska sjunga i kyrkan!! Hon sjunger gudomligt, blev jätteglad över att vi frågade henne! Dessutom har vi antagligen hittat vårat live-band vi ska ha för ett vettigt pris, 4000! Inte de bästa kanske.. men de verkar roliga o kan nog få med alla till lite dans och sång

• Nalle Puh 40

Vi skickar i mitten av januari och osa 18 april

• Hemlig2009

Solist i kyrkan ja, om man inte känner någon som kan sjunga? Vad gör man då?

Idag har vi bokat sambons väst och skjorta. Vi bara tittade in och han började prova, jag fick telefonsamtal och när jag var färdig så hade han bokat den första vi tittade på. He he, en till bock för oss i förberedelserna!

Så köpte vi också näbbklänning på Lindex, en silvergrå liten söt sak. Jag fastnade egentligen för den ceriserosa men sambon var bestämd. Klänningen matchar nämligen hans nybokade väst...

Svar på tråden Maj 2009 :-)