• Nalle Puh 40

Maj 2009 :-)

Maj tråden är nu stängd men här kommer fortsättningen:

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

• Svar på tråden Maj 2009 :-)
  • FruLjungberg

Är ju en sån som gärna vill ha kontroll och pyssla sj. så u fick jag en dum ide och vill göra allt själv maten osv. dock inte blommor och så... men då betyder det vi får ha annan lokal osv.? men samtidigt är det skönt att slippa tänka på allt. usch vet inte. blir ju stor pris skillnad med

• missbilly

Fröken sjunfors: Vi ska ha live band... vet dock inte vilket än. Har ett par vi väljer mellan.

FruLjungberg: Jag tycker det ska bli skönt att lämna bort allt. Gjorde allt själv till min sons dop i helgen och det kommer jag nog inte göra igen!!!! Men tycker du om att göra det själv så är det ju kanon för som du skrev... det blir ju stor prisskillnad!

• FruLjungberg

jo.. eller min sambo gör ju maten. ha är kock. resten fixar jag men får funderar lite till är ett tag till har inte skickat ut inbjudningar än heller..

• Soon and very soon

funderade på DJ o prel bokade, så ajg berättade för mannen o han sa att för att "tjäna" 4 papp så gör han musiklistor o fixar för festen! yes!
    Tackar för visat "stöd" känner mig sååå glad! känns skönt med någon som känner en hon vet precis vad jag är för personlighet o "känner" min man o barn.
    blir festen bättre med DJ/band???

• Tizia

Fruljungberg: Det låter mycket att göra allt själv. Även om du ämnar bort en del så finns det ju ändå möjlighet att pyssla och göra mycket själv ! Säg att du lämnar bort dom stora delarna och så kan du ägna dig att planera och pyssla detaljerna som gör ert bröllopet speciellt...

• FruLjungberg

Jo men är svårt då det är ett värdshus vi skall ha det på. kan ju inte göra precis så som jag vill det... kan inte byta gardiner eller lampor eller stolar osv...

• Nalle Puh 40

Fick svar från hon som ska designa våra inbjudningskort, festprogramm, vigselprogramm och tackkort. Kommer kosta 4600 för allt och när vi tittade på Caligrafen skulle det kosta nästan 11000 med kuvert så det känns bra men vi får pyssla lite själva...

• Tizia

FruLjungberg: Hmm svårt.. har du frågat på värdshuset om du kan få ändra lite ?? Borde ju inte va några problem om du fixar tillbaks det så dom har vil ha det tycker man...

• FruLjungberg

JO men tänkter inte stå & sy nya gardiner gillar dem osv passar inte emd färgtemat passar dock med huset. men men. blir nog bra.. har inte hunnit prata så mkt med honom som håller i bröllop där

• Tx2

Fröken sjunfors: Vi skall ha en duo på festen.

Svar på tråden Maj 2009 :-)