Hockeytråd
Den här tråden verkade uppskattad förra vintern.. Så tänkte starta en ny omgång.. Ny säsong, nya chanser att vinna. Vem hoppas ni ska stå som vinnare?
Den här tråden verkade uppskattad förra vintern.. Så tänkte starta en ny omgång.. Ny säsong, nya chanser att vinna. Vem hoppas ni ska stå som vinnare?
Sidenros, klart du inte e ensam att hålla koll på allsvenskan! Ja e leksing (iaf när de gäller hockey)
Åh vad coolt med en hockey-tråd! Ett glatt LHC-fan här!
I år är det verkligen Linköpings tur!
Jag tycker att Linköping har ett bra lag. Men måste tyvärr göra er besvikna tror inte att det är deras år i år heller. Kan mycket väl ta sig långt men tror inte att dom har rutinen i att ta hela slutspelet.
Det gick bra för Leksand igår. Det var en kul och målrik match. Och att leda med 3-0 så snabbt det var bra gjort. Mora var helt utspelade stundtals.
Aik nja har inte mycket att säga om dom.
jo men efter det tempot som dom höll i första så kan jag tänka mig att dom var ganska trötta i andra. Och det märktes också, men jag tycker att dom gjorde det dom skulle.
Det jag såg igår skrämmer då inte många i en ev kvalserie. Leksand kommer måsta förstärka rejält om det ska gå vägen i år. Mora får bygga något år till, eller kanske vara bäst när det gäller. :)
Kvällens omgång av elitserien är en full omgång.
Hv71 och Linköpings spelade ju även igår(champions league-hockey). Hv71 hemma och Linköping spelade i Tjeckien, Under eftermiddagen reser dom till karlstad. Inte direkt optimal uppladdning och jag tror därför att färjestad kan få det bekvämt under resan mot en seger.
Luleå HF - Frölunda HC
Skellefteå AIK - Brynäs IF
MODO Hockey - HV 71
Rögle BK - Djurgårdens IF
Södertälje SK - Timrå IK
Färjestads BK - Linköpings HC
Var på Rögle-Djurgården igår kväll, första gången på 10 år som jag var på live-hockey. Hade glömt bort hur kul det är!
Det var ju en riktigt bra match. Jämn hela vägen.
Ja det är bland det roligaste som finns. Våran dotter älskar det också. Längtar så efter att m2b får sitt körkort då blir det karlstad.(färjestad m2b favoritlag) Men jag kommer att följa med och kolla. Alltid kul med nya arenor man inte varit i förrut.