Hockeytråd
Den här tråden verkade uppskattad förra vintern.. Så tänkte starta en ny omgång.. Ny säsong, nya chanser att vinna. Vem hoppas ni ska stå som vinnare?
Den här tråden verkade uppskattad förra vintern.. Så tänkte starta en ny omgång.. Ny säsong, nya chanser att vinna. Vem hoppas ni ska stå som vinnare?
Stjärnblomma, finns ju inget som säger att man måste hålla på ett visst lag bara för att man är därifrån
Vilket lag är det i bandyn???
Vilket lag har spelat med då??
Förstår att du är stolt. Hade jag också varit.
absolut inte se bara på mig jag är ett bra exempel på det..
jag kommer från linköping men håller på djurgården.
Så det är en bra man du har hittat stjärnblomman ;-D
Pandis81 ; han spelade i Kungälv när de låg i elitserien, var lagkapten många år, sen tränade han dem och sen har han tränat Frillesås 2 år(då vann dom div-1 serien och kvalade, men gick inte upp....) Hade inte vi träffats och han flyttat till mig (han fick sluta träna dem pga avståndet) hade de nog gått upp året efter ! En annan konstig grej ; han har Sverige-rekord på att slå bandybollar hårt, men jag begriper inte hur man kunnat mäta upp det. Sen är han Sveriges yngste genom tiderna som spelat i elitserien (tror han var 15). Konstiga rekord det finns !
Ishockey är väl kul, min det går inte upp mot bandy ! Där har man fart, stora ytor och framför allt MYCKET HÅRDARE REGLER !!!
Man får inte puckla på varandra hur som helst. Man har ju knappt nåt skydd om man jämför med ishockey.
Ikväll kickar allsvenskan igång..
Leksand - Troja/Ljungby i Ejendals arena
Mariestad - Sundsvall i Katrinhallen
AIK - Växjö i Hovet, Johannishov
Bofors - Björklöven i Nobelhallen
Malmö - Oskarshamn i Malmö Isstadio
Almtuna - Borås i Gränbyhallen
Huddinge - Mora i Björkängshallen
Nybro - Västerås i Victoriahallen
Imorgon är det återigen dags för elitseriegrabbarna att sätta på sig sin utrustning..
pandis81 skrev 2008-09-16 12:56:28 följande:
Stjärnblomma, haha ja vem vet?
Hondafreak, ja håller med övriga, e verkligen jättekul att din hubbe e så duktig! Brukar själv skryta om min hubbes jsm-silver, men måste bara säga wow!
ja vem vet eller så kanske det blir något annat roligt lag som brynäs eller luleå..
Eller så kommer de att hata hockey!
Kan man det??? alltså hata hockey??