Hockeytråd
Den här tråden verkade uppskattad förra vintern.. Så tänkte starta en ny omgång.. Ny säsong, nya chanser att vinna. Vem hoppas ni ska stå som vinnare?
Den här tråden verkade uppskattad förra vintern.. Så tänkte starta en ny omgång.. Ny säsong, nya chanser att vinna. Vem hoppas ni ska stå som vinnare?
Nu har jag hittat hit också
Skön vinst mot Brynäs igår!
Ja det kan jag förstå, Brynäs har ju gått starkt. Så det förstår jag kan kännas skönt.
Ja eftersom SAIK nu slog Brynäs, som ju lett serien från start typ - då borde ju vi vara bäst i serien då?
Ligger ni först i tabellen???
Om ni gör det så är ni sveriges bästa lag för tillfället. om inte så är ni inte det.
Nej, vi gick upp till tredje plats igår, efter Brynäs (2a) och Linköping (1a). Men eftersom vi slog dåvarande serieledarna så är ju vi bättre än dem = bäst i serien
Underbar logik! Den som har slagit flest serieledare tar SM-guld...
haha.. om det vora så..
Lika lätt att slå serieledare som att förlora mot jumbolagen. Så bara för att man har flyt och slår serieledarna så är man inte bäst i serien.
Nu har jag hittat hit Funderade just på varför vi inte hade ngn hockeytråd som förra säsongen
Här är det Leksand som gäller, min man och jag följer varenda match. Än så länge ser det fint ut
Vi bor i eskilstuna och brukar mest åka på matcher här i närheten, men nu har vi ändrat oss lite och åker gärna längre sträckor när vi har tid.
Det var grymt att stå i klacken och se leksand vinna över mora