• paradisfågel

Hockeytråd

Den här tråden verkade uppskattad förra vintern.. Så tänkte starta en ny omgång.. Ny säsong, nya chanser att vinna. Vem hoppas ni ska stå som vinnare?

• Svar på tråden Hockeytråd
  • AnnBo
    pandis81 skrev 2008-10-07 14:32:35 följande:
    Jag är från Linköping från början men jag är inte LHC are. Ska jag vara helt ärlig så är jag lite glad att dom inte har vunnit sm guld när dom har varit i final. Tycker att dom inte har rutinen till det. Laget har dom säkert och kanske bättre iår än tidigare. Men kanske är det deras år i år.Dom har väl skapat sig lite rutin nu kanske på två år.
    Nämen usch då, jag tänker INTE sitta och typ gråta för 3:e året i rad
    Så i år är det bara deras år
    Saknar dock några av våra stjärnor!
  • jannitösen

Jag är väldigt imponerad av "mitt" rögle.Har ju gått långt över förväntan.Ska bli kul och se matchen mot djurgården imorrn,som faktiskt visas på tv:) Är tyvärr lite svårt att få tag i biljetter nuförtiden.Många som ville kolla på dem nu när dem är tillbaka i eliten!

• pandis81

Ja det kan jag förstå att det är. Ny arena och allt också. Synd bara att den vart vandaliserad efter premiären. Förstår inte vilka det är som alltid måste förstöra.

Jag är faktiskt också imponerad av rögle tycker dom har gjort det bra, men jag har sagt från dag 1 av denna säsong att jag inte tror att Rögle har en av dom givna platserna i kvalserien igen. Som många andra "experter" har trott.
    Utan jag tror dom tar någon av platserna precis över. eller varför kanske inte slutspel.

Största besvikelsen hitills måste väl ändå Hv och Frölunda stå för. Trodde bägge dom lagen skulle ligga högre upp i tabellen redan efter några matcher.

Igår så vart det ialla fall seger för Djurgården och den satt fint kan jag lova. Det var väldigt nervöst på slutet och Timrå låg på bra dom sista fem minuterna. Men seger vart det.

• pandis81

Jag kan alltid se alla matcher på tv. finns ju något som heter säsongs kortet. Och det går inte att leva utan kan jag lova. Så vi kan välja och vraka fritt varenda omgång vilka vi vill se och inte.

jannitösen skrev 2008-10-07 22:14:13 följande:
    Jag är väldigt imponerad av "mitt" rögle.Har ju gått långt över förväntan.Ska bli kul och se matchen mot djurgården imorrn,som faktiskt visas på tv:) Är tyvärr lite svårt att få tag i biljetter nuförtiden.Många som ville kolla på dem nu när dem är tillbaka i eliten!
  • paradisfågel

Ikväll spelar Leksand-Mora.. Mitt lag mot sambons lag alltså.. Får se vem som e gladast efter ikväll

• Fjosok

Medlem i Skellefteå AIK sedan 1997

kul med fler hockeysuportrar, oavsett klubbfärg :)

• W2B Blom

Sveriges bästa hockeylag är så klart MODO Hockey

• pandis81

Ja det tycker jag också. Och det är en hel del olika hockeylag här inne nu och det är roligt.

Fjosok skrev 2008-10-08 12:31:11 följande:
    Medlem i Skellefteå AIK sedan 1997 kul med fler hockeysuportrar, oavsett klubbfärg :)
  • Fjosok

Nä, just nu är det HV ;)

eller, vann inte som SM-guld?

• pandis81

hihihi tycker inte att dom har visat sin bästa sida i inledningen av elitserien direkt.
    Sämre än väntat faktiskt.

Fjosok skrev 2008-10-08 13:01:03 följande:
    Nä, just nu är det HV ;)eller, vann inte som SM-guld?
Svar på tråden Hockeytråd