• paradisfågel

Hockeytråd

Den här tråden verkade uppskattad förra vintern.. Så tänkte starta en ny omgång.. Ny säsong, nya chanser att vinna. Vem hoppas ni ska stå som vinnare?

• Svar på tråden Hockeytråd
  • Lövings

Haha=) Jag håller också alla tummar och tår.

AnnBo skrev 2008-12-09 12:01:35 följande:
    Garanterat Linköpings år i år (0 2009 ni fattar:)!!! Jag håller båda tummar o tår...
  • paradisfågel
    pandis81 skrev 2008-12-09 12:00:21 följande:
    stackars huddinge som ligger sist tror jag. följer inte allsvenskan så jättebra, men brukar titta ibland. bor ju i huddinge så märker av hockeyfebern lite när "större" lag kommer på besök.

Nja, de ligger nästsist.. Mariestad ligger sist för tillfället.. Men alla kan ju inte ligga 1.. någon måste ligga sist också..

Må bäste lag vinna
  • pandis81

ja aboslut..
    man ligger ju där i tabellen av en anledning också.
    Att man inte har spelat bra eller att man inte når upp i standarden på vad dom andra lagen presterar.

paradisfågel skrev 2008-12-10 12:22:55 följande:
    Nja, de ligger nästsist.. Mariestad ligger sist för tillfället.. Men alla kan ju inte ligga 1.. någon måste ligga sist också..
  • paradisfågel
    pandis81 skrev 2008-12-10 12:48:05 följande:
    ja aboslut.. man ligger ju där i tabellen av en anledning också.Att man inte har spelat bra eller att man inte når upp i standarden på vad dom andra lagen presterar.
    Precis, går ju upp och ner för alla lag.. Leksand har haft en svacka nu ett tag där de inte spelat särskilt övertygande.. Men hoppas på att vinsten mot Huddinge ska bli en nytändning för dem{#lang_emotions_smile}
    Må bäste lag vinna
  • matildaochniklas

Viktig match för Leksand ikväll. Vi ska ta AIK!!!!!!!

• monkay

JAAA det ska vi Tyvärr verkar domaren bara se blått och vitt denna kväll...
    Verkar vara drag i Leksands Lada ikväll kan man ju lugnt säga...

matildaochniklas skrev 2008-12-12 19:43:16 följande:
    Viktig match för Leksand ikväll. Vi ska ta AIK!!!!!!!
  • matildaochniklas

Ja, det verkar vara en riktig kamp mellan supportrarna. Synd bara att AIKs klack är så omogen o rätt osportslig.. Men det här tar blåvitt hem! Helt rätt att Bång åker ut för resten av matchen!

• matildaochniklas

Fy fan alltså! jag blir så jävla trött på AIK supportrarnas personpåhopp på Houkko. Har dom inget bättre att komma med så kan dom väl lika bra knipa!
    Tycker det är grymt dålig stil!

• SidenRos

fy faan va skönt med aik ledning:D tyvärr bara hur suportrarna beter sig....

• matildaochniklas

Ni får inte behålla ledningen länge :-P Akta er för nu ska vi ta er!

SidenRos skrev 2008-12-12 21:02:44 följande:
    fy faan va skönt med aik ledning:D tyvärr bara hur suportrarna beter sig....
Svar på tråden Hockeytråd