Hockeytråd
Den här tråden verkade uppskattad förra vintern.. Så tänkte starta en ny omgång.. Ny säsong, nya chanser att vinna. Vem hoppas ni ska stå som vinnare?
Den här tråden verkade uppskattad förra vintern.. Så tänkte starta en ny omgång.. Ny säsong, nya chanser att vinna. Vem hoppas ni ska stå som vinnare?
Nä, han sa så till en äldre herre som satt vid det tredje bordet. Hade tydligen spelat i MODO innan :)
Ja, precis som jag säger, jag är omöjlig negativ, ful och hopplös. Och som om inte det vore nog så umgås jag med lövare
(Är ju Umeåfödd så det kanske inte är så konstigt)
HAHA
Grattis till Skellefteå, Linköping och Frölunda som alla kammade hem vinst igår kväll.
Ikväll är det dags för:
Djurgården - Brynäs
Färjestad - Timrå
HV - Luleå
Almtuna - Björklöven
att mötas och göra upp om poängen
hoppas att luleå kan ta poäng från HV
Skön seger för LIF idag!
hej alla är det fler en jag som då följer allsvenskan och är dunder glad över hur aik ligger till :D
Jag följer allsvenskan men delar inte din glädje över AIKs framgångar! Haha!
Så skönt att det går lite bättre för LIF nu
På fredag bär det av mot mora för att se Leksand slå dom på bortaplan! :D Någon som ska följa matchen från ejendals?
Jag och min man går alltid på hockey när våra lag möts. Jag i Timrå mössa och Timråtröja och han i sin Frölunda match tröja. Det är många som frågar om vi bråkar mycket just dom dagarna. Men vi retas mest lite bara. Det är roligt att ha hockeyn som gemensamt intresse.
Heja Timrå IK!!
vi är lika dana när det är DIF-FBK
nästa möte är på hovet den 6 december.
Ja den frågan får vi alltid. Det spelar ingen roll om vi känner personerna eller inte. Frågan kommer ändå.
Men så har min m2b många kompisar som är med i WP som är FBK supporter förening. Och dom är så roligt att träffa på matcherna.
Så dom mötena är väldigt roliga och jag ser fram emot dom. Dom kommer ju från karlstad på stockholms matcherna också så det är alltid trevligt.