• paradisfågel

Hockeytråd

Den här tråden verkade uppskattad förra vintern.. Så tänkte starta en ny omgång.. Ny säsong, nya chanser att vinna. Vem hoppas ni ska stå som vinnare?

• Svar på tråden Hockeytråd
  • Ninnispinnis

Jag menade varken att jag har gett upp, att jag skiter i det, att jag inte är en sann supporter eller att jag är medgångssupporter. Jag skrev att jag helst undvek att titta på tabellen, för att den är deprimerande eftersom att Djurgården för tillfället låg sist.

Men tack för din åsikt.

pandis81 skrev 2008-12-08 11:17:39 följande:
    Nä men det är inte slut än, kan inte ge upp i förväg. det är som att bara skita i det. Nä det var en skön seger i lördags mot färjestad och idag är det nya tag. Än kan vi inte ge upp.. Man är djurgårdare ända in i graven. Annars är man ingen sann supporter. Supportar som bara håller på laget och är glada när det går bra det är det värsta som finns. MEDGÅNGS SUPPORTRAR.. FY FAN.
  • pandis81

med och motgångs supportrar finns i alla lag.

Att det märks mer i stockholm kanske är för att det finns så mycket annat att göra än att sitta i en ishall när det går dåligt för laget. Och så har hovet en form där det märks mycket tydligare om det saknas folk.

Sen är ju inte Djurgården det ända stockholmslaget heller.
    Så alla stockholmare håller ju inte på djurgården.

Jag är riktigt glad för tre poäng i lördags och jag hoppas att det kommer tre nya poäng imorgondagens match.
    Vi kan behöva alla poäng som det bara går.

• pandis81

skrev fel: nästa match är på torsdag.

• Pumpkin
    pandis81 skrev 2008-12-08 13:13:47 följande:
    med och motgångs supportrar finns i alla lag. Att det märks mer i stockholm kanske är för att det finns så mycket annat att göra än att sitta i en ishall när det går dåligt för laget. Och så har hovet en form där det märks mycket tydligare om det saknas folk. Sen är ju inte Djurgården det ända stockholmslaget heller. Så alla stockholmare håller ju inte på djurgården.Jag är riktigt glad för tre poäng i lördags och jag hoppas att det kommer tre nya poäng imorgondagens match. Vi kan behöva alla poäng som det bara går.
    Återigen: Det var inte kritik mot enbart Djurgården. Och ja, jag vet att det finns fler lag i Stockholm.
    Alla älskar Skellefteå AIK
  • pandis81

jag skrev bara på det ni hade skrivit innan för att svara hur jag själv tänker.
    inget fel i det.

Pumpkin skrev 2008-12-08 13:16:29 följande:
    Återigen: Det var inte kritik mot enbart Djurgården. Och ja, jag vet att det finns fler lag i Stockholm.
  • Lövings

Fin seger för Linköping igår=)
    heja heja..
    iår är det vårt år

• pandis81

det var en väldigt svängig match mellan hv71-lhc
    kan inte vara lätt att heta jämtin i en match som den. Att vara jönköpings mest hatade person under en kväll.

tror han tyckte det var skönt att åka därifrån som en vinnare ändå.

• pandis81

stackars huddinge som ligger sist tror jag.

följer inte allsvenskan så jättebra, men brukar titta ibland. bor ju i huddinge så märker av hockeyfebern lite när "större" lag kommer på besök.

paradisfågel skrev 2008-12-09 11:31:59 följande:
    Var en härlig seger igår för leksand mot huddinge
  • AnnBo
    Lövings skrev 2008-12-09 09:51:45 följande:
    Fin seger för Linköping igår=)heja heja..iår är det vårt år
    Garanterat Linköpings år i år (0 2009 ni fattar:)!!! Jag håller båda tummar o tår...
Svar på tråden Hockeytråd