Vad jobbar ni med och vad tjänar ni?
Bara lite nyfiken. Vet att de fanns en liknande tråd förut men det är ju massa nya brudar här nu..
Själv jobbar jag med skogsmaskiner Säljer reservdelar men vill hitta nåt annat så alla tips är välkomna!
Bara lite nyfiken. Vet att de fanns en liknande tråd förut men det är ju massa nya brudar här nu..
Själv jobbar jag med skogsmaskiner Säljer reservdelar men vill hitta nåt annat så alla tips är välkomna!
Juridikstuderande med CSN. Sedan ingångslön på ca 23-24 000. Så så bra tjänar man inte som jurist (jämför med e.g. civilingenjör med motsvarande längd på utbildning men utan betygshets som rek. ingång 27000). Löneutvecklingen är ju dock bra.
(Jag har ½-1 år kvar)
Sjukskriven, får ut ca 6 000. Mannen inom vården, inte särskilt högavlönad. Tur att man inte har hus.
Fotograf i eget företag=tar inte ut nån lön alls just nu. Har även kvällskurser denom studieförbund och får då ut ca 1500kr månaden.
Min sambo är systemutvecklare och tjänar runt 27 000kr innan skatt.
Skaderevisor tjänar 34 000 kr/mån. Maken arbetar som enhetschef med en lön på strax över 50 000 kr/mån.
Finansjurist pa stort engelskt foretag. Tjanar bra (valdigt bra om man jamfor med svenska loner, men sa kostnadslaget i London ar lite hogre ocska....)
Fasen vad alla (eller iaf många) tjänar mycket. Jag känner mig fattig. hehe ;)
Jag oxå...
Ja med!
Mattant och jobbar 67%. Min månadslön är beräknad på 19000:- för en heltid. Tror det är rätt bra. Får ut runt 10.000:- Maken är lärare och tjänar 22.300:- (före skatt) efter 1 års arbete.