• chamor

Vad jobbar ni med och vad tjänar ni?

Bara lite nyfiken. Vet att de fanns en liknande tråd förut men det är ju massa nya brudar här nu..
    Själv jobbar jag med skogsmaskiner Säljer reservdelar men vill hitta nåt annat så alla tips är välkomna!

• Svar på tråden Vad jobbar ni med och vad tjänar ni?
  • Waersta

Det blir inte mer pengar över för det. Villa, två bilar, två barn, långt till jobbet osv.

anja1661 skrev 2008-09-16 12:49:08 följande:
    jag är student och får 8200kr/mån pluggar till förskollärare sambo jobbar på ett datalager och har 19000 innan skattavundas er som har 30-40000kr/mån!!
  • MulleNuh

Receptionist/konferens. Tjänar knappt 19000.

• slilja

Hederlig volvo arbetare med 31 500 innan skatt.

• JPerlestam

Waersta, men då har har man ju iaf råd till det, villa och två bilar. =) Genom en otrolig tur har vi också villa i ett av Malmös mest eftertraktade områden, alla grannar tittade konstigt på oss i början och undrade nog hur vi hamnat här. Haha, tänker vi och låter dem undra. =)

• sokkerstruten

Jobbar som undersköterska innom äldrevården sen fem år tillbaka tjänar 18600 + ob 1000 kr kanske...

• sokkerstruten

i göteborg glömde jag säga...

• sokkerstruten

obet är beroende på hur jag lägger mitt schema såklart...

• Mikabella

Jag tycker du kan fortsätta innom säljyrket. Det finns massor av saker att sälja Resande säljare är något som kan vara oligt en period. Man träffar massor av människor och man får en jätte bra merit i rygsäcken. Hör med de leerantöerna ni har till dit nuvarande jobb, kanske de beöver en pigg o glad resandesäljare? Kontakter kontakter

Själv ska jag disskuera jobb med en tjej som har olika klädagenturer imorgon. Från att jag precis slutat som inköpare/butikschef i egen butik ska jag nu kanske gå till att prova på att sälja kläderna till butikerna istället. Spännande.

• workoutgirl

webbredaktör med projektanställning 28 000/mån

Svar på tråden Vad jobbar ni med och vad tjänar ni?