Vad jobbar ni med och vad tjänar ni?
Bara lite nyfiken. Vet att de fanns en liknande tråd förut men det är ju massa nya brudar här nu..
Själv jobbar jag med skogsmaskiner Säljer reservdelar men vill hitta nåt annat så alla tips är välkomna!
Bara lite nyfiken. Vet att de fanns en liknande tråd förut men det är ju massa nya brudar här nu..
Själv jobbar jag med skogsmaskiner Säljer reservdelar men vill hitta nåt annat så alla tips är välkomna!
dagrömmande kontorist med oförtjänta 19 700 före skatt!
jag är student och har 3035kr imånaden
pojkvännen jobbar på mejeri och tjänar ca 25 000(exlusive övertid, som det alltid blir massor av)
CAD/PDM-konsult: 42000 kr
Tandläkarstudent, ca 25 000 om året i studuebidrag + ev sommarjobbslön. Men bara i två år till!!
Danslärare 23 350:-
Grattis till ett bra jobbval! Var läser du någonstans?
Själv gick jag i Umeå, gick ut -98.
Just nu är jag arbetslös men till vintern kommer jag vara servitris/frukostvärdinna/städerska på ett gästgiveri.
ca 20 000 innan skatt..
Underbetald undersköterska 16000 + 2000 ob varje månad, sambon sjuksköterska 21000 kr + ca 1500 kr ob och övertid vilket det alltid blir eftersom ingen vill jobba som vikarie på rättspsyk.
jag är student och får 8200kr/mån pluggar till förskollärare
sambo jobbar på ett datalager och har 19000 innan skatt
avundas er som har 30-40000kr/mån!!
Brukar få 4300kr per månad (föräldraledig) kommer troligtvis få 3600kr nu när jag pluggar. Sambon jobbar som lagerarbetare och får i snitt 17000kr efter skatt. Men vi klagar inte