Hej!!
Vilken bra tråd!! Jag har verkligen oxå letat massor efter inspiration om vår bröllop, verkar inte vara så vanligt...
Vi ska också gifta oss den 18e April!
Känns som att jag har planerat bröllop sedan jag var 4 år, he he. Och det är bara SÅ fantastiskt att det nu faktiskt händer på riktigt!!!
Ha ha, min blivande man säger ibland att han tror jag har en undangömd bröllopspärm sedan flera år och att det bara saknades ett killnamn...
Det känns som att vi har de största sakerna på plats, har bokat kyrka, lokal och hotell.
31 augusti åker vi till Thailand och jag tänkte sy upp min klänning där. Har hittat en fantastiskt fin som jag hoppas att dom kan kopiera ;) Hoppas bara att kroppen inte hinner ändra sig totalt tills April... men ett par kilo ska bort innan den stora dagen. Fast oavsett, måste ju vara lättare att sy in en klänning än att sy ut den, he he.
Vi har turen att ha många vänner som kan hjälpa oss att hålla budgeten låg. "Egen" florist, make up artist, frisör, kock, mamma gör tårtan...
Ska snart sätta igång att tillverka inbjudningskorten, så fort jag fått hem lite material jag beställt.
Hur dags ska ni skicka ut inbjudan? Vi tänker få iväg dom i sept. Är det för tidigt?