• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • baver

haha vilken mysig text!den får jag allt ta och lyssna på.
    butiken i jkpg heter guldsmedjan om jag kommer ihåg rätt och han heter snarberg...

tx2- jag tror jag väntar tillårsskiftet nästan innan jag beställer..så hinner jag kanske testa en av de nya maggie-klänningarna. artsit himla bra, nu har jag en sida till att reka klänningar.

nu ska jag slappa vidare lite...ha en go söndag

• Tx2

artist: lyssnat på musik så öronen blöder. Skall kolla med mannen när han kommer hem i kväll. Just nu är jag barnsligt förtjust i i was made for loving you, kanske kan bli en bra första-dansen-låt. Och överväger om jag skall ha hallelujha-låten som ingång, då jag kom på att min tärning som skall läsa dikt oxå avgudar den låten. Hade tänkt ha den innan hennes dikt-läsning men är inte säker på att hon fixar det. Fast det finns risk att mina tårar sprutar när jag hör den. Tur att det är lång tid kvar..
    Såg att länken jag skickade till dig angående klänning nog var samma som du hade i ditt galleri, fast "live".

Linn74: Vad kul med inbjudningskorten. Ett steg närmre! Vilket företag använde ni er av?

Såg att det fanns maggie-återförsäljare i atlanta, kanske kan hinna dit en sväng o prova. Och sedan bestämma mig för vad jag vill ha...

• Myrmor

haha, ja jag såg det, det måste vara meningen att jag ska ha den klänningen... .

Tx2 skrev 2008-09-28 16:29:50 följande:
    Såg att länken jag skickade till dig angående klänning nog var samma som du hade i ditt galleri, fast "live"
  • Linn74

Vi har beställt från Calligraphen. Ska bli så spännande att se dem sen!!

Om du ska åka till USA så försök hitta en klänning där, det är säkert halva priset mot här i Sverige.

Tx2 skrev 2008-09-28 16:29:50 följande:
    Linn74: Vad kul med inbjudningskorten. Ett steg närmre! Vilket företag använde ni er av?Såg att det fanns maggie-återförsäljare i atlanta, kanske kan hinna dit en sväng o prova. Och sedan bestämma mig för vad jag vill ha...
  • Linn74

Iiiih!!! Fick samtal från Remanns på lunchen. Min klänning har kommit!!! Funderar på att ta ledigt resten av dagen

• skille

Så gøy:) vet hvordan du har det. Min kjole er i Norge... husker ikke hvordan den ser ut engang..

• Linn74

Åh... Då har du en "aha-upplevelse" att se fram emot ;)

skille skrev 2008-09-29 12:16:15 följande:
    Så gøy:) vet hvordan du har det. Min kjole er i Norge... husker ikke hvordan den ser ut engang..
  • skille

Bilde av kjolen er i galleriet mitt, men jeg har bare prøvd den 1 gang og ble forelsket så jeg kjøpte den. Siden ejg er norsk og mamma sa at skulle hun kjøpe kjolen skulle den henge hos henne til jeg gifter meg henger den i norge... men vil jeg prøve den er det ¨bare å gå i en butikk som har den:)

• Linn74

Den är jättefin!!! Behöver själv hitta en lösning på förvaringsfrågan eftersom jag inte vill att min m2b ska se den innan bröllopet...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2