• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • baver

artist: den första klänningen var väldigt snygg! särskilt ringningen och livet...den andra var himla snygg i ryggen. jag är nog ändå sugen på v-ringat också..

• Tx2

Jag gillade den andra mer om du fortfarande vill ha ett brett band i i midjan o ned på baksidan.

• Vendel och Angelica

hejhej, hoppas veckan har startat bra!!

Smurfen o jag är ensamma igen, och det är en utmaning att natta nu när han har en junior säng och vill att pappa ska komma hem
    liten kille saknar sin pappa!!
    Jag saknar V med!!!

Vi var t Nordstans guld och pratade lite och lämnade önskning på hur vi vill ha våra ringar!
    I dag ringde de och vart väldigt glad då våra önske ringar skulle bli bra mkt billigare än vi trott! Jag var rädd att min ring skulle skena iväg, men nope... Härligt!! Var lite rädda att det skulle spräcka budgeten... Men vi klarade oss med tom nästan 3000.- mindre i pris *partyyyyy*

Hur ska ni andra göra ska ni designa egna ringare eller ska ni ta "färdiga" ?

Börjar tycka att min bekantskapskrets förhållanden går åt fel håll...först var det tre peroner som jag känner som har separerat, igår fick jag reda på att ännu ett par ska gå skilda vägar och idag kom en bomb till... ännu ett par Hoppas att det inte smittar... 5 st goa tjejer som jag känner mer el mindre väl bli ensamma med barn... och 4 av dem fick det hela som e stor överraskning och vill inte alls gå isär så jag e så ledsen för dem. Tufft oxå att var super kär och planera en underbar dag ...
    huvvaaa

hoppas att alla får sova gott, jag ska spana i en vett och ettiketts bok ... heheh... ska se vilka "regler" vi ska bryta

Kram

• Vendel och Angelica

glömde ju Artist, gillar båda klänningarna, men 1an blev lite mera favorit

• Tx2

Vet inte hur jag skall göra med ring. Förlovningsringen är köpt på wranges och är en schalinsring men högre för att jag skulle kunna köpa en likadan och sätta i stenar. Var inne på nordstans guld för att reka lite för ett tag sedan, han var väldigt stressad men han var oxå inne på att jag skulle fundera ut hur jag ville ha stenarna och maxpris så kunde dem designa ihop något. Men jag har absolut ingen aning om hur jag vill att den skall se ut. Tur att det är mer än sju månader kvar.

Trist med alla uppbrotten. Det är ju dessvärre smittsamt. På samma sätt som bröllop och barn. Hoppas att det ordnar sig för dem. aldrig kul att gå skilda vägar.

Vi tänkte nog bryta regeln att sitta med våra föräldrar, men inte helt spikat än.

• skille

Vi kjøpte vigselringen min sist uke, det blir farlig mye bling etter 23 maj.... Noen som vet om Daniella komemr på fredag???

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2