• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • skille

Har noen av dere kjøpt vigsel ring allerede?

• Bullen73

Hej,

Har precis gjort ett konto här på Bröllopstorget. Får man vara med i er tråd?

Vi har bokat Marstrands kyrka 29/8 2009 och Båtellets festlokal också på Marstrand.

Hur är era festlokaler? Står de för allt eller kommer ni fixa en del själva?

Kram!

• skille

Velkommen Bullen73

jeg gifter meg i gamle ørgryte kirke 23maj, festen skal vi ha på Villa Odinslund hvor de står for allt unntat kaken.
    Det er mins tore dag og jeg vil ikke stresse så da kan helelr noen andre gjøre det for emg!

• Bullen73

Tack Skille!

Det hade varit skönt med uppassning den dagen. Vi har inte kommit så långt än, men eftesom vi har 130 personer på vår lista idag så vore det ekonomiskt bra att ha med alkohol själv. Har de restaurang på Villa Odinslund?

• SweetSun

tx2; jepp det är klart!

Artist; nu har jag frågat ordentligt och han sa ja =P Du får vara vägvisare då till Skille!

• MD2009

Hej brudar! Nu har jag mellanlandat hemma efter några dagar i div städer... packat om och åker strax till Sthlm. Sen kommer jag bara hem o vänder igen och är borta nästa vecka men lagom till bubbelkvällen dyker jag upp Fram till dess nås jag på tel. Ha en toppenhelg!! Kram M

• Myrmor

tjoho! Hälsa och tacka

SweetSun skrev 2008-09-18 16:56:39 följande:
    tx2; jepp det är klart!Artist; nu har jag frågat ordentligt och han sa ja =P Du får vara vägvisare då till Skille!
  • skille

Bullen73 sjekk ut www.villaodinslund.se man får kun kjøpt "paller" tror det abre er plass til 110 personer, og alkoholen må man kjøpe av dem

• baver

sweetsun- jag frågar en gång till om jag också får plats i bilen? bor nära artist så jag kan stå med henne för hämtning.
    det vore himla bra om det gick, har också en bebis hemma att böka med annars.

MD2009- ha så kul i sthlm men spara lite krafter till bubbel när du komer hem

Bullen73- hej och välkommen! vi har bryggan under bron i gbg och de kommer fixa allt, vilket är himla gött.

ha en go helg alla och lycka till med klänningsjakten!

• skille

Hva synd dere om den rosa kjolen i galleriet mitt?? funderer på om mine søstre skal ha slike...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2