• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • Myrmor

Blä blä blä!! Hittar ingen barnvakt.. alla jobbar ju som vanliga människor gör. Jag vill ju med och prova klänningar . Jaja, sånt är livet, är nog inte riktigt lämpligt att dra med en bebis i bröllopsaffärerna, eller vad tror ni? (tx2: är dina tärningar barnkära )

• Myrmor

skille:

Wow!! jättefin, bling bling

• Tx2

Oj, riktigt snyggt skille!

Artist: Kollade med tärningarna och det var ok att Tyra följde med. Som den ena uttryckte det, hon kan peta lite så länge hon inte behöver hålla/bära. Vi är inte så vana och är lite rädda för att göra fel. Så med andra ord, ta med dig Tyra så löser det sig. I värsta fall om Tyra har en mindre bra dag så funkar det inte men då har ni fått en liten utflykt till linné. Jag tänkte försöka åka från jobbet innan fyra. Borde vara på plats kvart över ungefär. Tärningarna trillar in någongång efter halvfem misstänker jag.

• Myrmor

Du har för gulliga tärningar du . Tror ändå tt jag hoppar över den här gången, känns weird att dra med en dreglande bebbe in i lyxtygernas land.. kan bli för dyrt . Har nu dragit i min sista barnavktstråd, men tyvärr kan ingen . Du kanske kan haka på mig en anna dag så jag får prova lite, när du vet alla do´s och don´ts? Anders är tillbaka från sin konferens på torsdag så nå gång nästa vecka hade varit kul! Lyxa ordentligt, hoppas du hittar the one!

Tx2 skrev 2008-09-16 13:24:59 följande:
    Oj, riktigt snyggt skille!Artist: Kollade med tärningarna och det var ok att Tyra följde med. Som den ena uttryckte det, hon kan peta lite så länge hon inte behöver hålla/bära. Vi är inte så vana och är lite rädda för att göra fel. Så med andra ord, ta med dig Tyra så löser det sig. I värsta fall om Tyra har en mindre bra dag så funkar det inte men då har ni fått en liten utflykt till linné. Jag tänkte försöka åka från jobbet innan fyra. Borde vara på plats kvart över ungefär. Tärningarna trillar in någongång efter halvfem misstänker jag.
  • skille

Håper ingen er alergiker, jeg har hund, vet ikke om han komemr til å være der den 26, det kommer litt ann på hva m2b gjør den kvelden. Det er verdens sinlleste hund og han er mer redd for dere enn hva dere er redd for han.... www.don.doggyblogg.se

• Tx2

Artist: Vad tråkigt. Du behöver kanske inte lägga henne på en lyxklänning, kanske onödigt... Skall nog gå att titta på klänningar nästa vecka oxå, men då fokuserar vi på dig

Skille, skall bli jättekul. Lite feg för djur (och barn) men det skall nog gå bra.

• baver

jag har hittat min florist!! var ute med blixten och spatserade. går förbi en liten blomsteraffär i kvarteret och kollar in. jätte jättetrevlig tant som berättar att hon har två anställda till att binda buketter. de har beställningar till diverse tv-program bl.a. bingolotto. hur som haver lät allt väldigt bra och jag ska ner dit en dag för att, som hon sa, "tjöta och skissa ideer"

längtar till bubbel!

• Vendel och Angelica

Hej hej

Kan inte följa med på bubbel o choklad *lipar*
    V kommer hem kl 1830 och sen så ska jag upp 0510 på lördag... ska jobba segt som f*n *surar vidare*

Skille fiiin bing bling!!

baver härligt att ha hittat florist!!

Hoppas du hittar ngt fint idag tx2 !!

artist, jag har haft med Wilhelm (klåfinger) in i brudbutiker, han satt bara med stora ögon och tyckte mamma var fiiiiin

det har varit en såndär dag på jobbet idag... som inte ska nänmas alls ....
    huwwa... då är jag glad att jag är typen, som tar en sak i taget och inte stressar.... min partner idag hon är min motsats så för henne blev det ingen lunch, hur mkt jag än tjatade på henne suck...

Är ledig im *yay* Har ngr kort beställningar som jag behöver få klart så jag har att göra!
    Har börjat med de framtida julkorten till andra och sen de som vi ska skicka... så det blir väl bröllops pyssel först efter nyår!

Kram

• SweetSun

vad tråkigt angelica! Hoppas du blir med nån annan gång!

Jag har fått min käre sambo att skjutsa och hämta mig
    D

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2