• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • skruttgumma

Vad är det för bubbelkväll?? *nyfiken*

• SweetSun

atist, skickar en "krya-på-dig"-kram

• Myrmor

tack goa du!!

SweetSun skrev 2008-09-15 18:29:30 följande:
    atist, skickar en "krya-på-dig"-kram
  • Linn74

Artist: Usch och fy, hoppas de fick bukt med eländet nu då!! Krya på dig!!

• baver

kan bara instämma att vi kommer bli askalas på bubbelkvällen...

artist: det låter jätteotäckt. hoppas at det inte är alltför smärtsamt. ta handom dig...ps jag har nu satt ihop ett ca 20 sidor långt kompendie med kladdkakerecept för stunder som dessa hade tänkt använda det i helgen när mamma och syster kommer hit...kan ta med mig det till nästa bvbio om du kan gå.ds

ha det gott alla, nu är det hv-frölunda

• Vendel och Angelica

hej hej

artist, usch då, hoppas det går så smidigt som det kan!! Inte roligt med in o ut på sjukan!! *kram*

jag funderar oxå lite på att fixa naglarna och så när dagen D närmar sig! Brukar fixa fransk manikyr själv hemma, men det kan ju vara nice att ha det fixat innan av ngt proffs, o om ngn nagel pajar kan jag fixa fusk med
    tur att alla ni är före mig, så kan jag hänga på i bara farten med alla era tips!!

Här är det segt, jag har haft en konstig huvudvärk sen förra tisdagen, den kommer på em och håller i sig ett par h oavsett vad jag tar för piller. det är inte migrän, bara "vanlig huvudvärk" Suck. nu i natt så var det förjävligt... varit hemma idag

Inget på bröllopsfronten här, mer än att vi har fått vår hemsida och jag ska sätta igng och leka med den! Sitter och kollar igenom foton på inblandade personer mm kul kul!!

ska strax krypa till sängs... tanken är att jag ska upp im morgn , blä...

kram

• skille

Da er gifte ringen kjøpt, jeg elsker REA! bilde ligger i galleriet.

artist: vi skal få deg til å gelmme den kvelden, for vis skal ha det gøy!!!!!! det er bare å si fra om du trenger barnevakt:)

Till alle "nye" Göteborgsbrudar 2009 er det bare å komme fredag den 26 september. Det blir champagne og morro!

• Tx2

Skille o Artist, hör av er om ni kan följa med på klänningsjakten i em. Om jag inte är online så tror jag att ni har mitt mobilnummer.

Angelica: det är jobbigt när man får ont i huvudet och det inte ger med sig. Hade det på jobbet igår, så segt.

• skille

Tx2 er ikke helt frisk ennå så jeg tror jeg blir hjemme. vil ikke smitte noen

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2