• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • Tx2

me like. Tycker att ni skall åka o kika. Risken finns att den går upp en del i pris då den är så fräsch. Viktigt att kolla på (enligt mig) är hur solen rör sig. Inte så kul att ha en uteplats som bara har en väldigt kort stund med sol o sedan resten av tiden i skuggan (brr, kallt). Och uppvärmingen av huset.

• skille

vi skal på visning, jeg skal få mitt eget hus hehe

• SweetSun

klänningen kom idag!! den var så fiiin! fast lite för stor, så nu måste jag hitta nån som kan sy åxå ..suck..

• Linn74

Skille: Åh vilket härligt hus! Ljust och öppet!! Du får berätta sedan om det blev nåt köp!! :)

SweetSun: Trist att den var lite stor, men hellre det än för liten. Kan de inte hjälpa dig att sy in den där du köpte den ifrån?

• SweetSun

nä köpte den på nätet från england, jag kan säkert byta storlek, men det blir bara massa frakt hit å dit.. ska kolla med en kompis om hon vågar.

• MD2009

Kolla priset och om den är kvar i sortimentet eller på väg bort... vet inte om jag vågar bestämma mig utan att ha sett den men jag vill först veta vad den kostar iaf.

Förresten så är det den vita jag isåfall vill ha, inte cremevit - bara kritvit

skille skrev 2008-09-11 07:28:24 följande:
    MD2009 ser ut som jeg skal til oslo i morgen om du vil ha bling bling vesken.....
  • MD2009

Jaaaa! jag vill vara med jag kan både fre o lör men på fredag kommer jag säkert med andan i halsen och aningen trött, men det går sägert över efter ett par glas skumpa

skille skrev 2008-09-11 09:29:23 följande:
    Det aller beste er om det er fredag eller lørdag, MD2009 må jo kunne være med...
  • MD2009

Toppen! Håller en tumme att det blir av behöver verkligen clear eyes - slut här och jag blir rödögd så fort jag inte ätit, är aningen stressad, trött, pressad, arg osv osv... dvs rödögd ganska ofta, hm... undrar om min kropp försöker tala om för mig att äta regelbundet, sova ordentligt, andas och ta allt i ett lugnt och behagligt temp med inslag av skogspromenader det är liksom då som mina ögon är klara och inte ett dugg röda. Men tillsvidare önskar jag clear eyes

Tx2 skrev 2008-09-11 09:09:21 följande:
    Halloj,har vi bestämt vilken dag det blir hos Skille? Så att ja inte dubbelbokar mig.MD2009: Verkar som det blir en sväng till staterna v 42 för mig. Skall bara fixa biljett o kolla om jag kan stanna någon extra dag för att springa i butik.
  • Vendel och Angelica

hej hej

förlåt min frånvaro...
    haft små sjuk Smurf hemma

här är receptet
    kakan
    225g smör
    4 ägg
    3msk vanilj pulver
    12msk kakao
    4dl vetemjöl

ugn 175* ca 30 min stick i kaka o kolla kladdighet !

Frosting
    200g cream cheese
    25g smör
    ca 6 dl flor socker
    2tsk vanilj pulver
    200g smält mörk choklad och 2 msk kakao

börja vispa- ost, smör, vanilj socker, kakao och den smälta chokladen, tillsätt florsocker lite åt gången tills du har en fin smet.

kyl kakan o smeta på frostingen!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2